Sallisørøver skriver:
øhm... jo... hvis du vælger du ikek ville have penge fra faderen.. men så skal du heller ikke have noget fra staten.. hvis du ville have fader bidrag og at dit barn altid ville kunne finde sin bio far (mener jeg de har ret til) så skal du sende en faderskabs erklering hvor du skriver navn osv på ham.. og ja han får det afvide.. alt hvad der bliver indberettiget til statsamtet får han en kopi af osv... hvorfor?
Ja det er klart de skal have ret til det .. men det er mere fordi han er en rimelig stor idiot og har med en masse trusler meldt ud at han hverken vil have breve eller betale noget som helst hver måned , og han ikk vil have noget der kan minde ham om at jeg er blevet gravid .. fordi såå "ødelægger han mit liv ligesom jeg har ødelagt hans" .. jeg har prøvet at snakke ham til fornuft mange gange men det virker ikke .. såå nu vil jeg bare gøre det nemmest for alle og finde en måde at gøre ham tilfreds på .. har haft hovedpine over ham og spekulationer om hvad han kan finde på siden jeg blev gravid og det er bare ikke fedt 
og jaa det var en forkert mand at blive gravid med .. men det troede jeg bare ikke eftersom vi havde været sammen i 3 år .. men ja
Anmeld