Termin!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

AnneBJ

Så nåede jeg simpelthen termin!! Jørn forudsagde i går aftes, at det ville starte i nat, men han fik ikke ret. Hans intuition plejer ellers ikke at fejle (hvad angår alt andet end graviditet dog.. )

Fredag aften forsøgte jeg at æde lillemanden ud med McD, lørdag forsøgte jeg, med enorme mængder slik, samt planer for dagen. Natten til idag forsøgte vi med sex, men han hygger stadig i hulen den lille...

Jeg er knapt så desperat som i torsdags, jeg glæder mig til at få ham ud, men er ikke nær så skuffet over, det ikke sker i dag, som jeg havde regnet med.

De sidste par nætter har jeg sovet elendigt, når jeg endelig har sovet, har meget vand i fødderne, og hovedpine næsten hele tiden. Mine ben klør!! - men først omkring midnat, og så indtil tidlig morgen - pænt træls egentlig! Ellers har jeg det fint, og har vist ikke noget at klage over, den højgravide status til trods! Jeg skal til JDM imorgen, og glæder mig; dels fordi så sker der noget (andet end at sidde herhjemme) og dels for at høre str. på lillemand, samt "programmet" for de kommende uger, ifht. igangsættelsesprocedure.. 

Et par billeder skal I ikke snydes for så here goes! - selvom utålmodigheden ikek er udtalt, vil jeg gerne tillade mig at bede om vestøv på nuværende... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Lene76

Så fin en mave  godt du er ved godt mod, han ska nok komme når han vil ha fødselsdag

Anmeld

20. marts 2011

Marco2

KOM NU UDDD!!!

Glæder mig så meget til at se ham!

Og høre din fantastiske fb.

AG - nu med nybagte muffins … mmmmmmm

Anmeld

20. marts 2011

AnneBJ

Marco2 skriver:

KOM NU UDDD!!!

Glæder mig så meget til at se ham!

Og høre din fantastiske fb.

AG - nu med nybagte muffins … mmmmmmm

Muffins.... Uhm - der var da så noget at lave i morgen, når jeg engang er færdig med at støvsuge og vaske trappeopgangen 

Anmeld

20. marts 2011

Maria-s

VESTØV VESTØV   V E S T Ø V

Anmeld

20. marts 2011

Kit

VESTØVPUUUUST

Anmeld

20. marts 2011

piadas

SÅ KOM DOG UUUUUUDDDDDD!

Anmeld

20. marts 2011

AnneBJ

Ihhh tak piger!!

Anmeld

20. marts 2011

Angelspot

Jeg krydser også alt hvad jeg har for at baby snart kommer ud. Termin er den dag man venter på og når man så ikke har nogen baby dagen efter.... ja jeg blev sgu lidt utilfreds! Så sender masser af vestøv og gode ønsker til dig

Anmeld

20. marts 2011

AnneBJ

Angelspot skriver:

Termin er den dag man venter på og når man så ikke har nogen baby dagen efter.... ja jeg blev sgu lidt utilfreds!

Tak for vestøv!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.