hvornår mærkede i babyen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

fønix

hej

Jeg tænkte på hvornår i andre mærkede den lille sparke i maven, 
for første gang og hvornår det blev til hver dag i mærkede ham? Og hvordan føltes det?

Jeg er i uge 18 og jeg er lidt usikker på om jeg har mærket ham, har kun mærket en smule ''rumlen''

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Bavianis

Jeg tror jeg var 20+ da jeg frste gang tænkte "DET var babyen!"

Held og lykke med graviditeten

Anmeld

20. marts 2011

heisamig

Jeg var 18+2 da jeg mærkede min for første gang. Der mærkede min kæreste den også. Vi lå og skulle til at sove da vi liiige skulle prøve at se om vi mon ikke nok kunne mærke noget og vupti... helt tydeligt og klart et minipuf og et til og et til... FANTASTISK...

Anmeld

20. marts 2011

NinaNymannMadsen

jeg er idag 11+2 og kan mærke små bobler i maven og det er baby det ved jeg bare. det er så også mit andet barn så ved hvad jeg skulle mærke efter. med den første var jeg omkring de 18-20 uger henne før jeg mærked hende og var klar over det var hende der sparkede

Anmeld

20. marts 2011

otlitrom

Jeg mærkede bobler og liv første gang 14+3.. Jeg har mærket baby fast, hver dagen siden... hmm... 17 eller 18+?...

Kitty, 26+5

Anmeld

20. marts 2011

A&F

Jeg mærkede baby første gang i uge 18. Begyndte at mærke den hver dag efter uge 20. Er snart 25 uger, og baby er både aktiv og rolig

Anmeld

20. marts 2011

Laura.

Jeg kan ikke helt huske det, men det var vidt nok omrkring i uge 20..

Anmeld

20. marts 2011

Lullaby

fønix skriver:

hej

Jeg tænkte på hvornår i andre mærkede den lille sparke i maven, 
for første gang og hvornår det blev til hver dag i mærkede ham? Og hvordan føltes det?

Jeg er i uge 18 og jeg er lidt usikker på om jeg har mærket ham, har kun mærket en smule ''rumlen''

Med Izabella var jeg ca 20 uger henne og med Yazmin 9 uger

Anmeld

20. marts 2011

Hailiesmom11

Jeg var omkring 11. uger henne da jeg mærkede de første bobler og ca 17 uger henne da hun begyndte at sparke så jeg kunne mærke det, så jeg har siden starten kunnet mærke at der var noget derinde

Anmeld

20. marts 2011

mor-til-en-dejlig-baby

kunne meget tidlig mærke liv. Men spark og jag kom for alvor i uge 17. mærker hende hver eneste dag idag det kan både mærkes og ses nu.. en aktiv lille en hun er ! 20+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.