Skoldkopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Så fik Lina skoldkopper. Håber ikke hun bliver for plaget af dem. Imorges havde hun ikke så mange, men de er stille og roligt kommet krybende i løbet af dagen. Ingen feber.

Lige nu sover hun til middag, så jeg er spændt på, hvordan hun ser ud når hun vågner.

Luka havde det, da han lige var fyldt 1 år, så vi får heldigvis ikke to syge børn.

Har jeres haft det?

Knus Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Lene76

MoarHvidovre skriver:

Så fik Lina skoldkopper. Håber ikke hun bliver for plaget af dem. Imorges havde hun ikke så mange, men de er stille og roligt kommet krybende i løbet af dagen. Ingen feber.

Lige nu sover hun til middag, så jeg er spændt på, hvordan hun ser ud når hun vågner.

Luka havde det, da han lige var fyldt 1 år, så vi får heldigvis ikke to syge børn.

Har jeres haft det?

Knus Katja

håber ik hun får alt for mange...... og blir alt for pyldret. men okay hun er vel frisk og smittefri igen til på lørdag..... for syntes ik lige at lille nanna allerede ska ha dem

MIlle var ca 2½ da hun fik dem og Viktor var 5 uger...... og han var næsten sort så mange havde han.

Go bedring med hende

Fik i nogle gode gaver igår????

Anmeld

20. marts 2011

Moar'en

Stakkels jer .

Vi har ikke haft skoldkopper endnu. Men har dog stadig en syg dreng her i weekenden, øv øv. god bedring med hende

Anmeld

20. marts 2011

Diana...

Ja Lucas har haft det jeg mener han var lige omk et år gammel og var slet ikke plaget af det. Jeg håber også Nadia får det der omkring. 

Rigtig god bedring med hende håber ikke hun bliver for plaget af det. 

Kram

Anmeld

20. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Lene76 skriver:

håber ik hun får alt for mange...... og blir alt for pyldret. men okay hun er vel frisk og smittefri igen til på lørdag..... for syntes ik lige at lille nanna allerede ska ha dem

MIlle var ca 2½ da hun fik dem og Viktor var 5 uger...... og han var næsten sort så mange havde han.

Go bedring med hende

Fik i nogle gode gaver igår????

Selvfølgelig kommer hun ikke på lørdag, hvis hun smitter - men der er trods alt 6 dage endnu

Ja, vi fik nogen gode gaver igår. Super hyggelig dag og dejligt med det gode vejr, så ungerne kunne komme i haven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.