Hej skibumser 
Vi har for andet år været på skiferie med vores børn. Og jeg glææææder mig helt vildt til næste år! Det er ultimativt min yndlings-ferie-form, både med og uden børn.
Det kan være svært at vælge, hvor man skal hen. Så hvad med at lave en liste over gode ski-steder, når man har børn?
Vi har været følgende steder:
* Hovden/Norge: Lille men fint sted, især for nybegyndere. Der er et udmærket børneområde og gode begynder-bakker
* Hemsedal/Norge: Perfekt ski-sted for familier, nybegyndere såvel som øvede. Det er et stort sted med mange pister, Nordens bedste børneområde, mange aktiviteter, morgen- og aftenski, etc. Der er mulighed for at bo lige op ad pisterne, så man ikke skal køre frem og tilbage, og de små kan få en pause. Og så er der bare så smukt med de høje fjelde. Vi skal helt klart tilbage til Hemsedal igen!
* Norefjell/Norge: Var der med en veninde et par dage på ski-spa-miniferie. Et lille men udmærket sted, tæt på Oslo. Fint begynder-område, men for den øvede skiløber er der kun udfordringer nok til et par dage. Så et fint sted for en mini-skiferie.
Lægger billeder ind snarest.
Bedste hilsner
Karoline
Anmeld