Klokkebloms skriver:
hej alle
Jeg er ny her og har kigget rundt på forskellige baby sider og synes denne giver de bedste og hurtige svar
min mand og jeg blev gift i sept 10´og prøver nu at få børn. jeg har taget p piller i 9 år og p ring 1 år. i aug efter min sidste mens stoppede jeg med p ring det er nu 7 mdr siden. jeg har haft 3 mens meget ureglmæssig og ikke blødt ret meget. har ik haft det de sidste 37 dage ca og stadig negativ test.
hvad sker der
hvorfor sker der ik noget? er ekstremt fortvivlet.
håber på lidt forståelse og gode råd
Det kender jeg alt for godt til. Havde en MA for præsit et år siden, først blødte jeg meget i en lille uge og derefter pletblødte i yderlige en uge. Fik en p-sprøjte i midt april (læge order). Dog var jeg åbenbart alligevel blevet befrugtet og havde en biokemiske graviditet (hvor ægget ikke sætter sig fast) i maj. Så blev det den 1. juli og jeg begyndte, at pletbløde i 21 dage (sprøjten virkede kun til midt juli, så det kunne godt påvirke min "mens"). Det kom ingenting i august og så tænkte vi, "yes, nu er den der". testede negativ og få dage efter begyndte jeg igen, at pletbløde, denne gange var det i næsten en måned. Ingenting kom i oktober og pletblødte i 2-3 dag i november og december. Midt i januar var tid så kommet igen til, at teste og den var dejlig positiv.
Så det er bare med, at teste i ny og næ og lige pludselig er den positiv
Tror ikke der er noget i vejen, men man fik bare aldrig afvide, at prævention på den måde, gøre cyklus ureglmæssig.
Held og lykke. Håber snart den er der for jer og i skal høre små babytrin 
Håber det var sådan noget du søgte.
Anmeld