udebleven mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

Klokkebloms

hej alle

Jeg er ny her og har kigget rundt på forskellige baby sider og synes denne giver de bedste og hurtige svar

min mand og jeg blev gift i sept 10´og prøver nu at få børn. jeg har taget p piller i 9 år og p ring 1 år. i aug efter min sidste mens stoppede jeg med p ring det er nu 7 mdr siden. jeg har haft 3 mens meget ureglmæssig og ikke blødt ret meget. har ik haft det de sidste 37 dage ca og stadig negativ test.

hvad sker der  hvorfor sker der ik noget? er ekstremt fortvivlet.

håber på lidt forståelse og gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Chewy

Klokkebloms skriver:

hej alle

Jeg er ny her og har kigget rundt på forskellige baby sider og synes denne giver de bedste og hurtige svar

min mand og jeg blev gift i sept 10´og prøver nu at få børn. jeg har taget p piller i 9 år og p ring 1 år. i aug efter min sidste mens stoppede jeg med p ring det er nu 7 mdr siden. jeg har haft 3 mens meget ureglmæssig og ikke blødt ret meget. har ik haft det de sidste 37 dage ca og stadig negativ test.

Hej med dig,

Og velkommen til

Hmm, jeg synes godt det kunne tyde lidt på, at du måske har PCOS. Det har jeg selv, og det viser sig bl.a. ved uregelmæssig menstruation, som du har. Skal lige sige, at jeg blev naturligt gravid alligevel og er nu 34+6, så det er altså ikke noget, du må blive ked af, jeg skriver

Så jeg synes faktisk, du skal gå til din læge og bede om at komme til gynækolog. Det er kun en gynækolog, der kan fortælle dig om du har det nemlig. Og har du det ikke, så kan du roligt se tiden lidt an og lade din krop genfinde sin egen rytmen efter p-piller osv.

Mange gange held og lykke med det

Anmeld

20. marts 2011

Kofoed.

Klokkebloms skriver:

hej alle

Det kender jeg alt for godt til. Havde en MA for præsit et år siden, først blødte jeg meget i en lille uge og derefter pletblødte i yderlige en uge. Fik en p-sprøjte i midt april (læge order). Dog var jeg åbenbart alligevel blevet befrugtet og havde en biokemiske graviditet (hvor ægget ikke sætter sig fast) i maj. Så blev det den 1. juli og jeg begyndte, at pletbløde i 21 dage (sprøjten virkede kun til midt juli, så det kunne godt påvirke min "mens"). Det kom ingenting i august og så tænkte vi, "yes, nu er den der". testede negativ og få dage efter begyndte jeg igen, at pletbløde, denne gange var det i næsten en måned. Ingenting kom i oktober og pletblødte i 2-3 dag i november og december. Midt i januar var tid så kommet igen til, at teste og den var dejlig positiv.

Så det er bare med, at teste i ny og næ og lige pludselig er den positiv Tror ikke der er noget i vejen, men man fik bare aldrig afvide, at prævention på den måde, gøre cyklus ureglmæssig.

Held og lykke. Håber snart den er der for jer og i skal høre små babytrin

Håber det var sådan noget du søgte.

Anmeld

20. marts 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Klokkebloms skriver:

hej alle

Jeg har fået at vide at der kan gå fra et halvt til et helt år før det er helt ude af kroppen og kroppen genfinder rytmen.

Hvis du er bekymret synes jeg at du skal kontakte lægen

Anmeld

20. marts 2011

Klokkebloms

tak for jeres svar lyder som om jeg skal væbne mig med tålmodighed. vi er bare i den situation at min mand har en sjælden gigtsygdom hvor han får nogle stærke piller som han ikke må tage imens vi prøver at blive gravide da det kan påvirke fostret. så det er jo også med til at påvirke tålmodigheden  da han ikke har det så godt uden medicin.

for at den snart er det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.