til der var overvægtige gravide..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.799 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

Anonym trådstarter

jer som var overvægtige gravide, hvor langt var i henne inden i kunne se noget på maven , eller mærke noget... Jeg er over vægtige, og andre som er så langt henne som mig kan sagtense se det på ders maver, men mit er bare fedt endnu.. -hvoirdan havde i det og hvornår kunne i se noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Fam. Madsen

Anonym skriver:

jer som var overvægtige gravide, hvor langt var i henne inden i kunne se noget på maven , eller mærke noget... Jeg er over vægtige, og andre som er så langt henne som mig kan sagtense se det på ders maver, men mit er bare fedt endnu.. -hvoirdan havde i det og hvornår kunne i se noget..

tror jeg ca. var 2mdr henne da man kunne se det på mig og nu er jeg 20 uger henne...

Anmeld

20. marts 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Nu har jeg aldrig hørt til de meget overvægtige, men til dem, med de der 10-15 kg ekstra på sidebenene, og for mig er det åbenbart naturligt at være en lille buttet en.
Men jeg har også altid hørt til dem, der bulede ud med det samme, og som man kunne se det på et kvarter efter.
Så det er vist meget forskelligt.
Men det er da rigtigt, at jo mere overvægtig man er, jo sværere er det nok at se på nogle.
Men det har så ingen betydning for hvornår man mærker den bette inden i.
For et er livmoderen og hvor barnet er placeret inde i den, og et andet er fedtlaget på maven.
Naturligvis kan det være sværere at mærke bebsen udenpå, men det har altså ingen betydning for hvornår man mærker den inden i.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. marts 2011

Henriette1973

Hej

Da jeg blev gravid med min datter vejede jeg 117 kg. Da jeg var i uge 18 kunne man, hvis jeg holdt min mave på en bestemt måde se at jeg var gravid. Ellers var jeg i 7 måned før man rigtig kunne se at jeg var gravid.

Hilsen

Henriette

Anmeld

20. marts 2011

otlitrom

Nu må du endelig ikke misforstå mig, for det er bestemt ikke mit ønske at såre nogen! Men der er jo forskel på, hvor overvægtig man er, og hvordan det sidder på kroppen.

Jeg er i BMI kategorien overvægtig, og har 10-15 kg for meget på kroppen. Jeg begyndte hurtigt at få mave, og i uge 15 begyndte folk allerede at spørge, hvornår det sku' være Min overvægt sidder ikke "kun" på maven, men mere over hele kroppen... Nogle overvægtige har stor overkrop og tynde ben, andre har en slank overkrop og et større understel.. Det er så forskelligt.

Jeg håber du forstår, at jeg ikke er ude på at såre med mit svar. Min vægt er noget af det værste jeg ved, og jeg er ikke gode venner med min krop. Så jeg vil have det rigtig svært med at støde andre

Jeg er sikker på du nok skal få en fin gravid mave! Men ligesom med de slanke piger er det bare individuelt, hvornår man buler ud!

Anmeld

20. marts 2011

klmf

Jeg var langt henne før jeg selv kunne se det 22+ uger tror jeg. Var egentlig ikke så fedt

Anmeld

20. marts 2011

Troldemommi

Jeg er nu i uge 16 og det er først nu jeg rigtig kan se at jeg er gravid, men min kæreste har kunne se det siden uge 11 :-)

forresten godt indlæg, jeg er selv tænkt på dette "problem" :-)

god søndag til alle

Anmeld

20. marts 2011

Fenja09

Jeg vil også sige, at det kommer an på, hvor mange kilo man har for meget og så er det selvfølgelig også forskelligt fra person til person, uanset hvad vægten siger.

Jeg vejer selv 10, 15 kg for meget - nok nærmere 10, for har nemlig tabt mig 5,5 kg pga graviditeten. Man kunne se det på mig omkring uge 10 og 12, der var det synligt for andre end kæresten og jeg, og nu er det helt tydeligt at se at jeg er gravid - er i uge 18 nu

Er helt sikker på, at du også nok skal få en flot gravid mave, og noget andet er, at man altså godt må vikle tørklæder om maven og købe ventetøj, selvom det måske ikke er så tydeligt, for uanset hvad, så er man jo gravid og det skal nydes fuldt ud - jeg købte allerede tørklæder og bælter i uge 9, både for min egen, men også så andre kunne se, at det IKKE kun er en delle på maven! Synes man skal gøre, hvad man føler for!

/Fenja

Anmeld

20. marts 2011

B&J

jeg kunne mærke liv da jeg var 3mdr henne først og maven kunne ses da jeg var ca 2½månede henne der kom noget pule på og ingen var itvivl jeg var gravid da jeg skulle føde hihihihi og jeg vejede 133kg dengang

Anmeld

2. april 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg vejede selv 10-15 kg for meget da jeg blev gravid - og folk begyndte så småt inden jeg var til nakkefoldsscanningen at sige tillykke  

Da jeg var 13 uger henne måtte jeg i ventebukserne - og 17+4 mærkede jeg Isabella første gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.