bryllupskage og dåbskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.438 visninger
38 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

muzen

bryllupskage til 60 personer den indholder chokolade bunde med jordbærmousse og hvidtoblerone creme med hvid chokolade stykker i.

overtræk er marcipan

dåbskage med tigerdyr indholder choklade bunde med daimcreme og appelsinmousse

overtræk er MMF

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Dot D

Waauuw, og sikke en fed måde at betrække bryllupskagen på Har du et billede af den samlet?

Anmeld

20. marts 2011

muzen

Dot D skriver:

Waauuw, og sikke en fed måde at betrække bryllupskagen på Har du et billede af den samlet?

det har jeg desværre ikke. da jeg ikke skulle samle den, men jeg håber at de sender et billede til mig

Anmeld

20. marts 2011

Dot D

muzen skriver:

det har jeg desværre ikke. da jeg ikke skulle samle den, men jeg håber at de sender et billede til mig

Den kan i hvert fald kun se godt ud samlet, når den usamlet er sååå fin Jeg tror det stativ, du bruger, er magen til et, jeg får fingrene i midt på ugen. Er det nemt at brug?

Anmeld

20. marts 2011

twinboys

Super flot...

Anmeld

20. marts 2011

muzen

Dot D skriver:

Den kan i hvert fald kun se godt ud samlet, når den usamlet er sååå fin Jeg tror det stativ, du bruger, er magen til et, jeg får fingrene i midt på ugen. Er det nemt at brug?

nu er det  første gang at jeg har brugt stativ. og jeg syntes ikke at det er nemt. men jeg tror det er okay og samle det.

til at stikke hul brugte jeg en tom rulle fra staniol. den har næsten den rigtige str.

Anmeld

20. marts 2011

Manakauapo

Dot D skriver:

Jeg blander mig lige.. For det er mit stativ hihi

Jeg købte mit "brugt" af en anden kagenørd. Eller det vil jo sige at hun havde aldrig brugt det, så derfor ville hun bare af med det. Og så købte jeg det.

Men stativet er et 4tier fra De Leukste Taarten Shop. Jeg syntes den er ret nemt at bruge, bortset fra at søjlen i midten er et helvede at få fra hinanden igen, når først det er skruet sammen. Selve stativet kan godt virke lidt vakkelvornet, men det er det ikke når kagen er samlet og sat sammen.

Håber du bliver glad for dit stativ

Anmeld

20. marts 2011

Manakauapo

Og Mieke! Jeg syntes din bryllupskage er for sej!! Sådan en idé havde jeg ALDRIG nogensinde fået

Og dit tigerdyr er lige i øjet!

Anmeld

20. marts 2011

muzen

Valkyrien skriver:

Og Mieke! Jeg syntes din bryllupskage er for sej!! Sådan en idé havde jeg ALDRIG nogensinde fået

Og dit tigerdyr er lige i øjet!

TAKKER søde og mange tak for lån af stativet husk jeg har et 5 eller 6 etegers ståendene hvis du skal lave sådan en stor en..

Anmeld

20. marts 2011

Dot D

Valkyrien skriver:

Jeg blander mig lige.. For det er mit stativ hihi

Jeg købte mit "brugt" af en anden kagenørd. Eller det vil jo sige at hun havde aldrig brugt det, så derfor ville hun bare af med det. Og så købte jeg det.

Men stativet er et 4tier fra De Leukste Taarten Shop. Jeg syntes den er ret nemt at bruge, bortset fra at søjlen i midten er et helvede at få fra hinanden igen, når først det er skruet sammen. Selve stativet kan godt virke lidt vakkelvornet, men det er det ikke når kagen er samlet og sat sammen.

Håber du bliver glad for dit stativ

Tak for det Tine, det bliver spændende at prøve det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.