Dejligt med langt mere aktivitet herinde :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

deline

Hej alle i skønne tøser

Ville bare lige sige at jeg syens det er super dejligt at der er kommet langt mere aktivitet herinde, nu glæder jeg mig virkelig til at komme ind og læse og se hvad andre har af tanker og ideer til at udvikle og skabe liv i vores kvartalsgruppe....

Knus og ha en super dejlig søndag.......... Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

otlitrom

Jeg indrømmer at jeg ikke bruger gruppen særlig meget. Jeg har termin som en af de sidste, og jeg er slet ikke samme sted i graviditeten som I der har termin lige om hjørnet.. Jeg er for det meste med på en kigger, for jeg kan ikke rigtig bidrage med noget.

Men jo, jeg kan godt se der er kommet mere liv herinde. Og det er kun godt det kan glæde nogen

Kitty, 26+5

Anmeld

20. marts 2011

Stine Raaholt

ihhh, ja det er så hyggeligt at der altid er noget nyt herinde, hvis man lige kommer forbi...

og til dig, Kitty - jeg er kun selv 28+5, men da det ikke er min første, så kan jeg måske bedre tale med om det der gør sig gældende, når man har termin tæt på...

du er meget velkommen til at dele dine tanker, for det skal der da være plads til... og der er da også mange der har termin i juni, som måske har det som dig... så fyr løs, og du skal få svar

Kram Stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.