Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja... Som overskriften siger, så er min søn satme ved at være en god knægt Han bliver dejligere og dejligere for hver dag der går! ubeskriveligt.. Og ikke nok med dét... Så har han de to sidste nætter sovet 6 timer og 20 minutter I STREG!!! Han er næsten 3½ måned .. Jeg synes bare det er PERFEKT Han har sovet fra 23 - 5.20 de sidste to nætter, så vågner han, bliver ammet, og så sover vi lige en 2½ time mere Starter med at "natputte" ham omkring 20-21.. Ville bare lige fortælle hvor dygtig han er hehe
Knus fra en MEGET tilfreds og stolt mor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissChrista skriver: Ja... Som overskriften siger, så er min søn satme ved at være en god knægt Han bliver dejligere og dejligere for hver dag der går! ubeskriveligt.. Og ikke nok med dét... Så har han de to sidste nætter sovet 6 timer og 20 minutter I STREG!!! Han er næsten 3½ måned .. Jeg synes bare det er PERFEKT Han har sovet fra 23 - 5.20 de sidste to nætter, så vågner han, bliver ammet, og så sover vi lige en 2½ time mere Starter med at "natputte" ham omkring 20-21.. Ville bare lige fortælle hvor dygtig han er hehe Knus fra en MEGET tilfreds og stolt mor
nååå så dejlig han dog er og hvor er han bare en super dygtig dreng. og mor bliver dejlig udhvilet
B&J skriver: nååå så dejlig han dog er og hvor er han bare en super dygtig dreng. og mor bliver dejlig udhvilet
Jaa, virkelig.. Det er FANTASTISK
MissChrista skriver: Jaa, virkelig.. Det er FANTASTISK
Jaaa og kan virkelig godt forstå du er super glad da min dreng var i hans alder gad han ikke sove så mine øjne hang ned over skulderne
hov, forresten! Laver lige et sidespring!! Fik du nogensinde lavet det der bøf i folie, og kunne du/i lide det ?
Nu vil jeg jo ikke ødelægge din lykke - men min datter sov "igennem" da hun var en måned (fra kl ca 22-23 stykker til 8-9)Men ville blot sige ... for uden tvivl det er lækkert for en selv, men man bliver også så stolt af sit barn
Lou87 skriver: Nu vil jeg jo ikke ødelægge din lykke - men min datter sov "igennem" da hun var en måned (fra kl ca 22-23 stykker til 8-9)Men ville blot sige ... for uden tvivl det er lækkert for en selv, men man bliver også så stolt af sit barn
haha.. og lige da jeg troede min søn var noget specielt !! Snyd! ;P men min har heldigvis heller aldrig været forfærdelig om natten Kun lige de første uger.. Men NU sover han altså ;D (eller har gjort det de sidste to nætter - så håber inderligt det fortsætter )
B&J skriver: Jaaa og kan virkelig godt forstå du er super glad da min dreng var i hans alder gad han ikke sove så mine øjne hang ned over skulderne
Føler mig altså også rimelig heldig .. !! hehe..Fik du egentlig nogensinde prøvet det der bøf i folie?? og kunne du/i lide det ;D ?
MissChrista skriver: haha.. og lige da jeg troede min søn var noget specielt !! Snyd! ;P men min har heldigvis heller aldrig været forfærdelig om natten Kun lige de første uger.. Men NU sover han altså ;D (eller har gjort det de sidste to nætter - så håber inderligt det fortsætter )
Det er stadig forholdsvist tidligt Hører om mange hvor børnene først sover nogenlunde når de er et halvt år..Og ja. hehe det er nok meget normalt for ALLE de første uger, men de er for længst glemt heldigvis Og self gør han det - han er jo som du selv siger: SUPER SEJ Så han ska nok lade mutti sove nu hihi
Lou87 skriver: Det er stadig forholdsvist tidligt Hører om mange hvor børnene først sover nogenlunde når de er et halvt år..Og ja. hehe det er nok meget normalt for ALLE de første uger, men de er for længst glemt heldigvis Og self gør han det - han er jo som du selv siger: SUPER SEJ Så han ska nok lade mutti sove nu hihi
Jaa, har nemlig også hørt om mange børn der først sover "Igennem" når de der 6-7 måneder.. Så jeg er uendelig lykkelig og føler mig yderst heldig hihi. Men ´kan da slet ikke komme over at din allerede sov "igennem" som 1 mdr :O ???+ hvordan kan det lade sig gøre :O ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128