"Det kongelige spetakel" (børnetimer)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.344 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. februar 2008

Pia.

Har I set den børnetime.... mine tre børn elsker den og jeg syntes sangene i den er så søde...

Ud over det syntes jeg ikke der er særlige mange gode børnetimer tilbage, savner nogle af de gamle...

"Bamse & Kylling" eller "Anna & Lotte".. eller de helt gamle som "hulubulu Lotte", "Ludo" eller "Nanna"

Sigurds symfoniorkester - det er da noget mærkeligt noget syntes jeg... så syntes jeg bedre om Sigurds bjørnetime...
Det er selvfølgelig ikke mig der skal se det, men jeg kommer jo tit til at side sammen med børnene når de ser det...

Knus Pia.:)

God weekend til jer alle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2008

Honningblomst

Lidt sjovt, Pia...:) for jeg husker nemlig at dine børn så børnetime og syntes det var lidt skægt, for mine har aldrig set det. Ved egentlig ikke hvorfor??? Måske fordi vi spiser der omkring...eller bare fordi børnene er ligeglade med dte, de ville vel bede om at se det, hvis det havde interesse...Nå, men her i huset bliver der ikke set børnetime, så jeg kender faktisk ikke til kvaliteten af det, har dog oplevet at jeg altid synes at det der var da jeg var barn var bedre og mere "rigtigt", men der hørte jeg jo også til den gruppe det henvendte sig til;)
Knus Eva..

Anmeld

22. februar 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ja, er også populært herhjemme.

Mine to store på 6 og snart 3 år er vilde med Lille Nørd, men især det "gamle" med Jeppe og Marie (og moderen er enig ;) ) Og så alle programmer med Sebastian Klein er de vilde med. Men giver dig ret, lad os få de gode gamle klassikere tilbage :)

Karoline

Anmeld

22. februar 2008

Pia.

TIL EVA

Ja det er rigtigt mine har altid elsket det og gør det stadig, men jeg fortæller dem hver aften at nu er der børnetime og så løber de alle tre ind og ser det....

TIL KAROLINE

Ja lille Nørd og store Nørd for den sags skyld er (var) bare super... jeg/vi var også mere vilde med Jeppe & Marie, de var bare gode sammen... Måske man bare skal vende sig til de nye "nørder"

Tak for jeres svar - Knus Pia.

Anmeld

22. februar 2008

Honningblomst

*S* Ja, det gør jeg så ikke...er nok ikke til at forstyrre dem med tv hvis de hygger sig, de ser rigeligt af det møg, synes jeg....;) - Men hvis de ville, så så de det selvfølgelig.*SS*..eller dvs selvfølgelig ikke jeppe, han er ikke til det mere...min store dreng, ser helt andre ting. Vildt, som tiden går...

Anmeld

22. februar 2008

Doktor Doolittle

Theodor på snart 6 er stadig meget glad for at se børnetime, især Pling Bing (synes jeg også er sjovt), Det Kongelige Spektakel, Lille Nørd og Sigurds Bjørnetime, ja og så også alt hvad der lugter af Sebastian Klein - han var fx. helt vild med Afrikas Stjerne. Jeg synes egentlig der er meget ok børnetv, måske er jeg ikke kritisk nok (?) Synes ellers tit jeg sidder og ser det sammen med ungerne.

Knus Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.