Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tullemor82 skriver: Øv leder efter kortærmet i ca 122, har set småfolkene, men tænker lige over den
Øv leder efter kortærmet i ca 122, har set småfolkene, men tænker lige over den
Smiler klip ærmerne af og sæt kantbåndet på igen...
Majbritt
ja jeg har 2 stk med brandbiler i str. 122-128
Hvad skal du have for den ene Hollys med blå kløvere inkl. forsendelse?
Shoppingmor skriver: Hvad skal du have for den ene Hollys med blå kløvere inkl. forsendelse?
jeg har også en brun ensfarvet med lysebrune kantbånd i str. 122-128 hvis du skulle være interesseret... ellers så vil jeg gerne have 75kr + porto for den blå... kun brugt 2 gange
Jeg var umiddelbart mest interesseret i den blå med kløvere, men jeg skal lige se hvad vi har liggende i den str., før jeg slår til eller ej, hvis det er ok, ville bare lige starte med en venlig forespørgsel
Shoppingmor skriver: Jeg var umiddelbart mest interesseret i den blå med kløvere, men jeg skal lige se hvad vi har liggende i den str., før jeg slår til eller ej, hvis det er ok, ville bare lige starte med en venlig forespørgsel
ihhhh hvor er du sød... jeg har også en fodboldbluse fra molo korte ærmer og vidst en småfolk bluse mere
hvad skal du have for arbejdsbukserne?
Det er helt vildt så meget dyrt tøj du har til dine twinboys Det er også rigtig fedt tøjet.
muzen skriver: hvad skal du have for arbejdsbukserne?
Jamen skal vi sige 100kr incl. porto da de jo er brugte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128