hvilket overtøj til baby 11 mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. marts 2011

Koen.

hej piger

nu nærmer vi os noget der ligner forår, så hvilket overtøj ville i invistere i til de kommende mdr?

Lærke er et meget varmt barn og har den sidste mdr kun haft fleecedragt, hue og nogen gange vanter på i klapvognen og så med dyne

Det skal vel være en overgangs jakke eller noget?? er på bar bund da hun jo kunne ligge i lift sidste år

vis gerne billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

Koen.

slet ingen

Anmeld

19. marts 2011

Halbschön

lillespurv20 skriver:

hej piger

nu nærmer vi os noget der ligner forår, så hvilket overtøj ville i invistere i til de kommende mdr?

Lærke er et meget varmt barn og har den sidste mdr kun haft fleecedragt, hue og nogen gange vanter på i klapvognen og så med dyne

Det skal vel være en overgangs jakke eller noget?? er på bar bund da hun jo kunne ligge i lift sidste år

vis gerne billeder

Hvad med en fin fleecejakke søde? Og når hun skal lege ude så måske en fin thermodragt de fås i Bilka

Anmeld

19. marts 2011

Koen.

R&N skriver:

Hvad med en fin fleecejakke søde? Og når hun skal lege ude så måske en fin thermodragt de fås i Bilka

Ih ja en fleecejakke var nok en god ide Termo jakke og bukser har hun liggende, vidste bare ikke hvor når de brugte sådan noget

Anmeld

19. marts 2011

Halbschön

lillespurv20 skriver:

Ih ja en fleecejakke var nok en god ide Termo jakke og bukser har hun liggende, vidste bare ikke hvor når de brugte sådan noget

Hehe Nicolai bruger sit nu når han leger ude.. De kolde dage har han dog sin vinterjakke på.. Jeg leder også efter hans overgangsjakke

Anmeld

19. marts 2011

MissTooze

Jeg tog et sats til sommerudsalget sidste år og købte en forårs jakke til hende hun gerne skulle kunne passe i år

Den er fra TTH og fik den til halvpris Min er bare lilla med pink blomster

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. marts 2011

Sara.

Min dreng blir 1 år den 7 april..

Lige nu har han bare flyverdragt på....

Men når det så blir lidt varmere så blir der flece trøje med termojakke oven på og evt termo bukser på... ja og når det så er sommer sommer så er det flece trøjen :-)

Har somn sådan ikke nogen fin jakke... det er vidst mere mig der synes at han måske skal ha en... Men tvivler om vi får den brugt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.