gravid? hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2011

Anonym trådstarter

SkrukNu skriver:

Nåh okay, jeg forstod det bare som at du skulle have haft din mens d. 8/2 og at du dermed er gået lidt mere end 5 uger over tid?? Men det misforstod jeg måske??

Men hvis du kun er i 6. uge så kan det da sikkert godt være fordi du bare danner hcg sent, men er du i tvivl så spørg din læge..

ups skrev forkert skulle ha mens den 8 marts

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

Anonym trådstarter

Sabina skriver:

En meget normal måde. Kommer an på hvordan man læser den.
Og hvis jeg nu 'bitchede' over dit indlæg, ville jeg jo ikke skrive held og lykke med det hele . vel

ok siger vi så

Anmeld

19. marts 2011

Madam Blå

Jeg synes også du kan tage til lægen hvis du vil være helt sikker Alle kroppe er selvfølgelig ikke ens, men tror ikke man kan være så langt, altså de 9-10 uger, og ikke producere hcg. Hcg er vist et stof, der hjælper kroppen med at producere graviditetshormoner, og hjælper med at embryonet kan sætte sig fast i livmoderen.

Ellers prøv min ven google - måske du finder noget der, som kan hjælpe med at give svar Held og lykke med det hele

Anmeld

19. marts 2011

Frejsmor

Anonym skriver:

jeg skulle ha haft min mens den 8 /2 ja men  ser jeg her inde under  termins berenger er jeg 5plus2?

Men det er ikke dagen for forventet mens du skal indtaste i terminsberegneren(8/2 som du nok har skrevet), det er datoen for første dag i din sidste mens, altså datoen for hvornår din mens startede i januar? Ved forventet mens(d. 8/2) er du allerede 4+0 henne og dermed ville du være omkring 9+2 i dag hvis jeg ikke tager fejl...

Anmeld

19. marts 2011

Anonym trådstarter

Kristinav skriver:

Jeg synes også du kan tage til lægen hvis du vil være helt sikker Alle kroppe er selvfølgelig ikke ens, men tror ikke man kan være så langt, altså de 9-10 uger, og ikke producere hcg. Hcg er vist et stof, der hjælper kroppen med at producere graviditetshormoner, og hjælper med at embryonet kan sætte sig fast i livmoderen.

Ellers prøv min ven google - måske du finder noget der, som kan hjælpe med at give svar Held og lykke med det hele

mente jeg skulle ha haft mens den 8/3

Anmeld

19. marts 2011

Anonym trådstarter

SkrukNu skriver:

Men det er ikke dagen for forventet mens du skal indtaste i terminsberegneren(8/2 som du nok har skrevet), det er datoen for første dag i din sidste mens, altså datoen for hvornår din mens startede i januar? Ved forventet mens(d. 8/2) er du allerede 4+0 henne og dermed ville du være omkring 9+2 i dag hvis jeg ikke tager fejl...

mi sidste mens er den 8 /7 så jeg er 5plus2 siger den

Anmeld

19. marts 2011

Frejsmor

Okay, jamen så passer det også bedre jo..

Men altså er du i tvivl så ring til lægen og eller så tag det med ro og vent en 4-7 dage med at teste..

for at der er en lille ny på vej snart!

Anonym skriver:

ups skrev forkert skulle ha mens den 8 marts

Anmeld

19. marts 2011

Anonym trådstarter

SkrukNu skriver:

Okay, jamen så passer det også bedre jo..

Men altså er du i tvivl så ring til lægen og eller så tag det med ro og vent en 4-7 dage med at teste..

for at der er en lille ny på vej snart!

troede bare ikk nogen danede hg så sent;

Anmeld

19. marts 2011

Frejsmor

Anonym skriver:

troede bare ikk nogen danede hg så sent;

Jo jo.. Jeg kunne i min første graviditet ikke teste positiv før jeg var omkring 5+ og har hørt mange der også er gået et par uger over før de kunne teste..

Anmeld

19. marts 2011

Hammerstrand

Hejsa. Jeg er en af dem som ikke danner så megen hcg til en start, men mit var 29 i onsdags og da var jeg i uge 4 + 5. Håber på det bedste for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.