Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
denne kage er da bare for sej
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold nu kæft hvor er den sej du er da for sej
Lou87 skriver: Ja det nok dumt.. med de ildelugtende ting Men hmm, det da ikk nemt og få plads til sådan en stor kage i køleskabet
Ja det nok dumt.. med de ildelugtende ting Men hmm, det da ikk nemt og få plads til sådan en stor kage i køleskabet
hehe nej, plejer også og ha tømt det meste af køleskabet og så tage to hylder ud
DLM skriver: Hold nu kæft hvor er den sej du er da for sej
tak
Karina skriver: denne kage er da bare for sej
Mette&Alexander skriver: Sådan en kage vil jeg også have når jeg fylder 30 i sep......
Sådan en kage vil jeg også have når jeg fylder 30 i sep......
så må du jo have det..
tioyv skriver: hehe nej, plejer også og ha tømt det meste af køleskabet og så tage to hylder ud
Haha okay Tænkte mere på bredden også, men det ka så godt lade sig gøre ka jeg forstå..
Lou87 skriver: Haha okay Tænkte mere på bredden også, men det ka så godt lade sig gøre ka jeg forstå..
ja ja sagtens de fade jeg har passer lige i bredden på mit køleskab
tioyv skriver: ja ja sagtens de fade jeg har passer lige i bredden på mit køleskab
OKi.. super.. Tak igen Nu ska jeg vidst bare ha lært mig selv og lave roser og ha fundet ud af hvor jeg finder sådan en dims til og lave de der kuglerende eller lign rundt om kagen forneden, så jeg ved og være der .. Altså sådan nogenlunde
Hvor er den super fin
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128