HJJJÆLP! vejne af min venindee!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

972 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. marts 2011

Anonym trådstarter

Hej piger. jeg har en veninde som er blevet bange for om hun kan været blevet gravid. Hun mærker til nogle symptomer. Men hun havde ÆL for 3 dage siden og var sammen med sin kæreste der.. kan hun allerede mærke hvis hun er gravid? eller det noget der spiller hende et pus..??hun forventer mens d. 28/3..

håber på hurtige svar..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

Anonym trådstarter

slet ingen der kan hjælpe på tråden !

Anmeld

19. marts 2011

twinboys

Anonym skriver:

Hej piger. jeg har en veninde som er blevet bange for om hun kan været blevet gravid. Hun mærker til nogle symptomer. Men hun havde ÆL for 3 dage siden og var sammen med sin kæreste der.. kan hun allerede mærke hvis hun er gravid? eller det noget der spiller hende et pus..??hun forventer mens d. 28/3..

håber på hurtige svar..

Kan hun ikke tage en test eller er det for tidligt???

Anmeld

19. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

slet ingen der kan hjælpe på tråden !

Jeg tror absolut ikke hun ville kunne mærke noget endnu, for så kort tid efter ægløsningen har ægget jo knap nok nået at sætte sig fast

Anmeld

19. marts 2011

PsychedeliC

Jeg tror ikke at der er andet af gøre end af vente og se om hun går over tid eller vente til den dag hun skal have mens og så tage en test der

Anmeld

19. marts 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Kan hun ikke tage en test eller er det for tidligt???

nej hun vil hellere vente.. men tror du hun ville kunne teste nu hvis det var sådan?

Anmeld

19. marts 2011

Anonym trådstarter

PsychedeliC skriver:

Jeg tror ikke at der er andet af gøre end af vente og se om hun går over tid eller vente til den dag hun skal have mens og så tage en test der

okey tak for svaret.

Anmeld

19. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

nej hun vil hellere vente.. men tror du hun ville kunne teste nu hvis det var sådan?

Nej, det tror jeg ikke. Ægget har måske kun LIGE sat sig fast, hvis hun er heldig, så der vil formentlig gå lidt tid inden hun kan teste. Det mest optimale er at vente til forventet mens, for hvis hun tester for tidligt kan hun også risikere at teste positiv, hvor det så er en biokemisk graviditet og ægget ikke sætter sig fast. Altid bedst at vente for større sikkerhed

Anmeld

19. marts 2011

twinboys

Anonym skriver:

Bed hende tage en test i starten af april

Anmeld

19. marts 2011

Majeha

Anonym skriver:

håber på hurtige svar..

Hvis hun er bange for om hun kan være blevet gravid, forstår jeg, at det ikke er ønsket. Men hvorfor har hun så ikke beskyttet sig eller taget en fortrydelsespille? Det er 3 dage siden nu, men kan hvis hun er inden for de 72 timer, må hun skynde sig at tage en fortrydelsespille. Den virker måske ikke optimalt nu,men heller gøre det forsøg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.