Top 10 børnenavne i 2010 - hedder dine børn det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2011

Camilla_a

Her hedder vores drenge Frey (86 der hedder det) som er fra 12/08/07 og Loke fra 26/09/08 (300 der hedder det)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

morethanperfect

Oscar .. Han er sørme på 

Anmeld

19. marts 2011

N&J

Jeg valgte Nikita, fordi jeg havde tilknytning til navnet og fordi det netop ikke ville florere på en top 10/20 eller 50 for den sags skyld, der er omkring 5000 der hedder det i DK

Anmeld

19. marts 2011

mullesmith2

Har fået en Sofus og en Emil

Anmeld

19. marts 2011

Maja_4000

Både mig og min datter er med :b Maja og Caroline - Min lillebror er faktisk også .. Han hedder Magnus :p Men det er jo så kun Caroline som er fra 2010 

Men det er sjovt .. For jeg har aldrig mødt andre Maja'er og Magnus'er , og "vi" har bare været på listen MANGE gange

Anmeld

19. marts 2011

Caroline86

altså JEG er på listen, ja, men jeg er fra 1986, så det tæller nok ikke

Vi fik jo som bekendt også en Laura... 18/2-2010

Anmeld

19. marts 2011

Aves.

Top 10 børnenavne i 2010..

Fik selv en Laura (25-10-2010)

Hvad med Jer??? - kunne være spændende at se hvordan det fordeler sig herinde på Baby.dk

Rækkefølgen er IKKE tilfældigt:

flest piger fik navnet (2010) = Ida og flest drenge fik navnet (2010) = William

Kilde: Magasinet Mor (fra BabySam)

Nix...heldigvis ikke...de to små lå ikek engang på top 50 da de fik navnet...den ene er rykket op på en plads 40 eller deromkring og der er min den ældstes søns navn også...

Jeg er bevidst gået udenom de der brugte navne...ikke fordi de er grimme, men jeg har nok bare en tendens til at finde det gabende kedeligt at gøre ligesom alle andre og vælge ligesom alle andre.

MIne drenge hedder: Jeppe, Bertram og Konrad (Sylvester til mellemnavn)

Min søster på 25 år hedder Ida, men dengang var det ikke populært, faktisk lidt specielt og sådan noget med kommentarer om den næste så skulle hedde Emil..

Anmeld

19. marts 2011

Caroline86

Maja_4000 skriver:

Både mig og min datter er med :b Maja og Caroline - Min lillebror er faktisk også .. Han hedder Magnus :p Men det er jo så kun Caroline som er fra 2010 

Men det er sjovt .. For jeg har aldrig mødt andre Maja'er og Magnus'er , og "vi" har bare været på listen MANGE gange

har du aldrig mødt andre Maja'er!? det var da egentlig ret vildt

Daniel har 2 fætre der begge hedder Rasmus (den ene er en stedfætter, så de 2 Rasmus'er er faktisk stedbrødre) de er begge gift med en Maja hæhæ... ikke den samme, altså

men udover dem kender jeg da en god håndfuld majaer!

magnusser kender jeg ikke mange af, men kender da nogle stykker

Anmeld

19. marts 2011

Mira0911

Julie 

Anmeld

19. marts 2011

Henri84

Jeg har stemt andet Jeg har en Elias og en Alberte Sofie Elias og Alberte er ikke på listen, men Sofie er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.