Bløder efter sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.802 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. oktober 2008

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har sex ca 1 gang i ugen men hver gang efter begynder jeg at bløde og bløder så i 1 til 2 dage bag efter. Det er ikke hård sex og vi bruger ikke kondom, så det kan ikke være det der laver rifter. Men hvad kan det så være? Det gør ondt og er ubehageligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2008

fam.4xc

Kan du ha svamp??? Klør det?? så ville jeg evt lige smutte forbi lægen

Du kan også ha sarte slimhinder, synes bare det lyder voldsomt at du bløder 1-2 dage om ugen... Ville nok selv lige snakke med min læge, hvis det var mig...

Anmeld

13. oktober 2008

Pia.

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har sex ca 1 gang i ugen men hver gang efter begynder jeg at bløde og bløder så i 1 til 2 dage bag efter. Det er ikke hård sex og vi bruger ikke kondom, så det kan ikke være det der laver rifter. Men hvad kan det så være? Det gør ondt og er ubehageligt.

Er du gravid ? man kan godt få meget følsomme slimhinder når man er gravid... Ja det kan man også få selvom man ikke er gravid...

Bliver du våd nok ? Det var min første tanke....

Hvis det bliver ved syntes jeg du skal kontakte lægen...

held og lykke med det hele...

Knus Pia.

Anmeld

14. oktober 2008

twinboys

Synes også du skal prøve at kontakte lægen... Han kan jo undersøge dig...

Majbritt

Anmeld

14. oktober 2008

Anonym trådstarter

fam.4xc skriver:

Kan du ha svamp??? Klør det?? så ville jeg evt lige smutte forbi lægen

Du kan også ha sarte slimhinder, synes bare det lyder voldsomt at du bløder 1-2 dage om ugen... Ville nok selv lige snakke med min læge, hvis det var mig...

Jeg har ikke svamp, det klør eller lugter slet ikke. Så det kan ikke være det. Jeg plet bløder kun i 1-2 dage efter sex. Det er ikke voldsom blødning.

Anmeld

14. oktober 2008

Anonym trådstarter

PiaR skriver:

Anonym skriver:

Er du gravid ? man kan godt få meget følsomme slimhinder når man er gravid... Ja det kan man også få selvom man ikke er gravid...

Bliver du våd nok ? Det var min første tanke....

Hvis det bliver ved syntes jeg du skal kontakte lægen...

held og lykke med det hele...

Knus Pia.

Jeg tror ikke jeg er gravid. Det kan jeg ikke være, for jeg droppede først pillerne for en lille uge siden. og har haft min mens efter.
Jeg tror jeg bliver våd nok, det gør ikke ondt når han trænger ind.
Måske jeg skulle give lægen et ring.

Anmeld

14. oktober 2008

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Majbritt

Ja måske jeg skulle gøre det, for en sikkerhedsskyld. Tak for det.

Anmeld

14. oktober 2008

twinboys

Anonym skriver:

twinboys skriver:

Majbritt

Ja måske jeg skulle gøre det, for en sikkerhedsskyld. Tak for det.

Selv tak... Pøj pøj med det...

Majbritt

Anmeld

14. oktober 2008

Becks

Anonym skriver:

Altid kontakt lægen hvis du plet bløder efter sex...
Det kan være du har celle forandringer som der gør det... Men som de andre også siger, kan det være du har sarte slimhinder...

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.