Første billede af spunkens bolig 12+3!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.197 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

Frejsmor

Såå... Nu er det vidst blevet tid til at lægge det første billede ind af spunkens "lille" hule!!

Jeg er noget rund i forvejen, så det er dog ikke det hele der er baby-hule hehe.. Men jeg synes nu alligevel jeg begynder at kunne se at maven er vokset og har ændret lidt form og fasthed(mere rund og knap så slasket)!!

Billedet er taget i onsdags, da jeg var 12+3, to dage efter vi var inde og se den lille spunk møffe rundt til NF(vi fik forresten tallet fra scanningen med posten i onsdags også, og det var simpelthen så fint 1:21071)!!

God weekend

Knus Channie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Tropez

SkrukNu skriver:

Såå... Nu er det vidst blevet tid til at lægge det første billede ind af spunkens "lille" hule!!

Jeg er noget rund i forvejen, så det er dog ikke det hele der er baby-hule hehe.. Men jeg synes nu alligevel jeg begynder at kunne se at maven er vokset og har ændret lidt form og fasthed(mere rund og knap så slasket)!!

Billedet er taget i onsdags, da jeg var 12+3, to dage efter vi var inde og se den lille spunk møffe rundt til NF(vi fik forresten tallet fra scanningen med posten i onsdags også, og det var simpelthen så fint 1:21071)!!

God weekend

Knus Channie

Så fin en mavse og dejlig rund er den

Anmeld

18. marts 2011

Frejsmor

Tropez skriver:

Så fin en mavse og dejlig rund er den

Taaak...  Ja det begynder at hjælpe på det hehe, jeg er spændt på hvor stor den mon bliver!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.