hvad synes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

FrkT

Helt klart no go!  Men skid på min mening, kan I lide det så skal I da vælge det  Men personligt synes jeg det er ret så gyseligt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Tip!

mor_sabina skriver:

Det er en ret bred udmelding, da de fleste navne jo næsten findes til både drenge og piger Dette måtte jeg bare lige grine lidt af søde

Nå men ts jeg kan faktik meget godt lide Ulrikka (sådan ville jeg stave det) efter at have sagt det et par gange er det faktik rigtig fint

Altså... det er bare min mening... Der er drenge navne og pige navne.. Thats it..

Anmeld

18. marts 2011

mor_sabina

Flow skriver:

Altså... det er bare min mening... Der er drenge navne og pige navne.. Thats it..

Det er også helt i orden, det var nare fordi det er ret mange navne jeg måtte le lidt Men egentlig ogå ret ligegyldigt for emnet

Anmeld

18. marts 2011

Tip!

mor_sabina skriver:

Det er også helt i orden, det var nare fordi det er ret mange navne jeg måtte le lidt Men egentlig ogå ret ligegyldigt for emnet

er lidt træt... Burde hoppe i seng...

Anmeld

18. marts 2011

Pigent

Josephinesmor skriver:

om navnet ( navn=Ulrika)
 ?

Tænker Ulrik som det første og jeg ikke vild med det. Så er Rikke meget bedre(: 

Anmeld

18. marts 2011

Sea

Jeg synes godt om det, kender en voksen kvinde der hedder det, og hun er skøn

Held og lykke med navnevalget

Anmeld

18. marts 2011

SussieThyssen

Josephinesmor skriver:

om navnet ( navn=Ulrika)
 ?

Ulrika eller Ulrikke...begge navne er søde...synes jeg

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. marts 2011

Josesmor

Ik lige min smag

Hilsen Josephines mor

Anmeld

18. marts 2011

Fenja09

Synes ikke det er et grimt navn, men det er ikke noget jeg selv ville have på listen over navne

Anmeld

18. marts 2011

Mary

Jeg synes Ulrikke klinger bedre, og det synes jeg så til gengæld også er et SMUKT navn! - et navn som jeg dog aldrig kunne få lov til at bruge herhjemme 

Ulrika lyder meget svensk i mine øre, og det er der bestemt ikke noget galt med (har selv en Annika = meget svensk), men synes Ulrikke er mere dansk. Ved ikke om det giver nogen mening.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.