Er lige hjemvendt efter et tjek på FG - desværre ikke pga. forestående fødsel altså
Men ved 16 tiden gik det op for mig, at jeg kun havde mærket lillemanden én gang, og det var omkring middag hvor han havde hikke... 
Så jeg lagde mig på sofaen, drak 2 store glas iskold æblejuice og slappede af til Beverly Hills. Indtil kl. 17 fik jeg da også 2 puf, men det var så det... Jørn spurgte om jeg var nervøs og jeg brød helt sammen
Så, det var vist et ja til det spørgsmål, selvom jeg synes det var SÅ fjollet. Jeg HAVDE jo mærket ham.. Men dagen havde bare været så anerledes end normalt, ifht. aktivitet. Så Jørn bad mig ringe til FG, og da JDM hørte at jeg havde ligget, og havde drukket, og i øvrigt boede 5 min. fra sygehuset, bad hun mig komme så snart jeg var klar.
Vi blev modtaget af studerende og JDM, og jeg fik kørt CTG og målt blodtryk og tjekket urin. Alt er/var i skønneste orden, fik dog 1 + på protein, men det skulle jeg ikke bekymre over 
Så nu har jeg også prøvet det, og er glad for jeg ringede, for jeg kunne godt mærke bagefter at jeg virkelig havde været nervøs! Inden vi kørte pakkede vi tasken færdig, tog babydynen under armen og kiggede hinanden dybt i øjnene... det var altså et lidt syret øjeblik... 
Men vi er hjemme igen, stadig ingen tegn, bortset fra 3 toiletbesøg i dag 

Man har vel lov at håbe, at det er optakt, og at vi bliver forældre på søndag 
Rigtig god weekend skønne gruppe!
Anmeld