1. fg tjek..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

AnneBJ

Er lige hjemvendt efter et tjek på FG - desværre ikke pga. forestående fødsel altså Men ved 16 tiden gik det op for mig, at jeg kun havde mærket lillemanden én gang, og det var omkring middag hvor han havde hikke... 

Så jeg lagde mig på sofaen, drak 2 store glas iskold æblejuice og slappede af til Beverly Hills. Indtil kl. 17 fik jeg da også 2 puf, men det var så det... Jørn spurgte om jeg var nervøs og jeg brød helt sammen Så, det var vist et ja til det spørgsmål, selvom jeg synes det var SÅ fjollet. Jeg HAVDE jo mærket ham.. Men dagen havde bare været så anerledes end normalt, ifht. aktivitet. Så Jørn bad mig ringe til FG, og da JDM hørte at jeg havde ligget, og havde drukket, og i øvrigt boede 5 min. fra sygehuset, bad hun mig komme så snart jeg var klar.

Vi blev modtaget af studerende og JDM, og jeg fik kørt CTG og målt blodtryk og tjekket urin. Alt er/var i skønneste orden, fik dog 1 + på protein, men det skulle jeg ikke bekymre over

Så nu har jeg også prøvet det, og er glad for jeg ringede, for jeg kunne godt mærke bagefter at jeg virkelig havde været nervøs! Inden vi kørte pakkede vi tasken færdig, tog babydynen under armen og kiggede hinanden dybt i øjnene... det var altså et lidt syret øjeblik...

Men vi er hjemme igen, stadig ingen tegn, bortset fra 3 toiletbesøg i dag  Man har vel lov at håbe, at det er optakt, og at vi bliver forældre på søndag 

Rigtig god weekend skønne gruppe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Mettemus

På tirsdag, på tirsdag, på tirsdag .....

Anmeld

18. marts 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

På tirsdag, på tirsdag, på tirsdag .....

Anmeld

18. marts 2011

piadas

Æj, altså Anne! Kan du ikke se at få klemt den unge ud, så I kan holde øje med ham herude?!

Jeg kan godt huske, hvor opmærksom på liv, man er de sidste par dage/uger op til fødslen...men hvor er det godt at høre, at alt er som det skal være!

Det må helt sikkert være et tegn med de tre toiletbesøg, så jeg krydser fingre og hepper i vildskab!

....og Mette - der er AAAALT for lang tid til tirsdag, så jeg hepper på Annes søndag!

Anmeld

18. marts 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Æj, altså Anne! Kan du ikke se at få klemt den unge ud, så I kan holde øje med ham herude?!

Jeg kan godt huske, hvor opmærksom på liv, man er de sidste par dage/uger op til fødslen...men hvor er det godt at høre, at alt er som det skal være!

Det må helt sikkert være et tegn med de tre toiletbesøg, så jeg krydser fingre og hepper i vildskab!

....og Mette - der er AAAALT for lang tid til tirsdag, så jeg hepper på Annes søndag!

Tusind tak Pia! Og jo, det ville da være SÅ meget nemmere at have ham herude... (tsk tsk, som min mor ville sige, og med løftede øjenbryn indikere: "du bliver klogere"...) 

Anmeld

19. marts 2011

Diana...

Altså jeg synes også der er ALT for lang tid til på tirsdag jeg stemmer for i nat jeg har min telefon fast i hånden hele tiden forventer jo snart en besked jo! 

HEP HEP HEP HERFRA OGSÅ.

Rigtig god weekend til jer også 

Anmeld

19. marts 2011

PeruBaby

Nu ved jeg godt at der er lang tid til tirsdag, men d. 22/3 2011 er da bare SÅ fin en dato Og jeg ville vildt gerne dele min fødselsdag, med en lækker lille bebs fra gruppen 

Anmeld

19. marts 2011

AnneBJ

Tirsdag er stadig til at overskue Christina! Og hey, så burde det være EKSTRA fint vejr, hvis I begge har fødselsdag den dag...

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal forvente, jeg har godt nok enormt meget menstruationsmurren i underlivet nu her - det er lige kommet, som lyn fra en klar himmel, og sammenholdt med hyppige toiletbesøg, bliver man da nok en smule spændt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.