skrigeri hver aften de sidste 6 uger..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

LenaJohansen

Er der nogen af jer der har noget erfaring med det og et råd.. 

Syntes jeg har prøvet alt..

Svøb gør hende hysterisk..

Bad blir hun rolig af i det hun er i badet, men når hun kommer op og i nattøj blir hun sur igen

Har prøvet at gå med hende, vugge hende, synge for hende, ammet... Jamen snart alt hva jeg kan forestille mig 

Er ved at gå ud af mit gode skind efterhånden, og er meget udkørt...

Hun er iøvrigt 16 uger... 4 mdr på torsdag.. Og et andet problem er at hun kun vil falde i søvn i mine arme ved brystet.. Sut virker ikke på hende... og har prøvet sutteklud også.. Er der nogen der har prøvet det samme?

Hilsen en efterhånden meget frustreret mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

LenaJohansen

slet ingen ?

Anmeld

18. marts 2011

CMH1985

LenaJohansen skriver:

Er der nogen af jer der har noget erfaring med det og et råd.. 

Syntes jeg har prøvet alt..

Svøb gør hende hysterisk..

Bad blir hun rolig af i det hun er i badet, men når hun kommer op og i nattøj blir hun sur igen

Har prøvet at gå med hende, vugge hende, synge for hende, ammet... Jamen snart alt hva jeg kan forestille mig 

Er ved at gå ud af mit gode skind efterhånden, og er meget udkørt...

Hun er iøvrigt 16 uger... 4 mdr på torsdag.. Og et andet problem er at hun kun vil falde i søvn i mine arme ved brystet.. Sut virker ikke på hende... og har prøvet sutteklud også.. Er der nogen der har prøvet det samme?

Hilsen en efterhånden meget frustreret mor

Uhh ja, det er bare så hårdt.

Vi har været igennem det samme, har så haft en god periode, og er nu igang igen med en skrigeperiode.

Kan desværre ikke komme med et godt råd. Det der måske virker den ene dag her, virker absolut ikke den næste dag.

Det enest vi har haft gentagende held med har været lidt sukkervand. Det falder hun altid til ro af...

Håber I snart får noget ro på igen.

Anmeld

18. marts 2011

BabyThilde

Altså nu er det jo et skud i tågen det jeg kommer med...

Men kan det være fordi hun er træt? Eller kan det være en måde måske at bearbejde de MANGE nye indtryk hun får i løbet af dagen? (hun skal jo opleve hele verden nu)

Altså Thilde havde også en periode hvor hun var rigtig hys om aftenen, tror det var en blanding af begge ting ihvertfald.

Det hjalp herhjemme (hvad jeg tror) er at lave en "plan" over hvilke ting vi gjorde i hvilke rækkefølger fx. lege, bad, aftensmad, lege, natflaske og putte hver aften og det var som om hun fik en ro af det og så holde putte tidspunktet sådan inden for nogenlunde samme tid hver aften.

Håber ihverfald snart det bliver bedre med din datter, for det er hårdt når man står midt i det

Anmeld

18. marts 2011

LenaJohansen

CMH1985 skriver:

Uhh ja, det er bare så hårdt.

Vi har været igennem det samme, har så haft en god periode, og er nu igang igen med en skrigeperiode.

Kan desværre ikke komme med et godt råd. Det der måske virker den ene dag her, virker absolut ikke den næste dag.

Det enest vi har haft gentagende held med har været lidt sukkervand. Det falder hun altid til ro af...

Håber I snart får noget ro på igen.

ja det er rigtig hårdt, men kan være jeg skal prøve med sukkervand næste gang... Det gør ondt i hjertet når jeg ikk ved hvad jeg skal gøre

Anmeld

18. marts 2011

LenaJohansen

BabyThilde skriver:

Altså nu er det jo et skud i tågen det jeg kommer med...

Men kan det være fordi hun er træt? Eller kan det være en måde måske at bearbejde de MANGE nye indtryk hun får i løbet af dagen? (hun skal jo opleve hele verden nu)

Altså Thilde havde også en periode hvor hun var rigtig hys om aftenen, tror det var en blanding af begge ting ihvertfald.

Det hjalp herhjemme (hvad jeg tror) er at lave en "plan" over hvilke ting vi gjorde i hvilke rækkefølger fx. lege, bad, aftensmad, lege, natflaske og putte hver aften og det var som om hun fik en ro af det og så holde putte tidspunktet sådan inden for nogenlunde samme tid hver aften.

Håber ihverfald snart det bliver bedre med din datter, for det er hårdt når man står midt i det

kan godt være jeg sku prøve at lave en fast rutine hver aften.. Vil håbe det kan hjælpe... 

Tusind tak for svar

Anmeld

18. marts 2011

mor_sabina

Altså 19 ugers tigerspringet tog 6 uger her, måske det kan være det?

Men ellers synes jeg buddet med overstimulering også virker sandsynligt?

Håber ihvertfald i snart får noget ro, det er så hårdt når de bare græder

Anmeld

18. marts 2011

CMH1985

LenaJohansen skriver:

ja det er rigtig hårdt, men kan være jeg skal prøve med sukkervand næste gang... Det gør ondt i hjertet når jeg ikk ved hvad jeg skal gøre

Jaaa det gør så ondt, når man bare ikke kan trøste dem..

Vi brugte 100 ml. vand og 2 tsk. sukker. Håber det kan hjælpe.

Anmeld

18. marts 2011

LenaJohansen

CMH1985 skriver:

Jaaa det gør så ondt, når man bare ikke kan trøste dem..

Vi brugte 100 ml. vand og 2 tsk. sukker. Håber det kan hjælpe.

ja det håber jeg...

tusind tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.