26 + 5 - vores lille Spunk i 3D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.595 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

Thereseh

Vi fik lavet 3D scanning af vores lille søn i dag. Nårhh altså. Nu er det endnu sværere at vente de 93 dage der er, før terminen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

otlitrom

Hvor sjovt at se Jeg har jo termin lige i hælene på dig.. det er sjovt, men dine billeder gør det lidt mere virkeligt, at der faktisk ligger et lille væsen inde i min mave, med ansigtstræk og bare ligner en rigtig baby.. Mærkelig kommentar, I know

Dejlige billeder!! Jeg glæder mig lige så meget til juni som du gør

Anmeld

18. marts 2011

Thereseh

kitty skriver:

Hvor sjovt at se Jeg har jo termin lige i hælene på dig.. det er sjovt, men dine billeder gør det lidt mere virkeligt, at der faktisk ligger et lille væsen inde i min mave, med ansigtstræk og bare ligner en rigtig baby.. Mærkelig kommentar, I know

Dejlige billeder!! Jeg glæder mig lige så meget til juni som du gør

Hi hi, Kitty. Jeg forstår helt hvad du mener. Det er SÅ underligt, og samtidig dejligt, at ha' set sin lille søn og set de ansigtstræk han tydeligvis har fået fra sin far og mor 

Anmeld

20. marts 2011

otlitrom

Har lge vist billederne til kæresten, og han siger det samme som mig. At det bliver mere virkeligt, at der faktisk også ligger et barn der ligner os, inde i min mave... At det er et rigtigt barn, med ansigtstræk fra mor eller far.. Eller begge!

Jeg har kigget på billederne flere gange, og prøver at forestille mig, hvordan vores lille krølfis ser ud!

Jeg er rigtig glad for du ville dele dem, de har gjort et eller andet ved mig

og god søndag!

Anmeld

20. marts 2011

Thereseh

kitty skriver:

Har lge vist billederne til kæresten, og han siger det samme som mig. At det bliver mere virkeligt, at der faktisk også ligger et barn der ligner os, inde i min mave... At det er et rigtigt barn, med ansigtstræk fra mor eller far.. Eller begge!

Jeg har kigget på billederne flere gange, og prøver at forestille mig, hvordan vores lille krølfis ser ud!

Jeg er rigtig glad for du ville dele dem, de har gjort et eller andet ved mig

og god søndag!

Nårh, hvor er du sød. Du skal bare kigge en masse, og så glæder jeg mig til at høre om du selv ender med at få lavet nogle i 3D 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.