Betyder det noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

onlysunrise

Hej med jer herinde.

Jeg har et spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe med at besvare.

Min kæreste og jeg prøver at blive gravide...
Jeg vil så gerne være gravid, og jeg har følelsen af jalouxi når jeg ser kvinder som er gravide... Hvilket irritere mig a' helvedes til.

Mit spørgsmål er omkring min kæreste, som blev født for tidligt og hans ene kugle var ikke røget ned i pungen som den skulle, men den blev "flyttet" derned via operation og lægen har som det eneste sagt at han nok ikke kan levere så meget sæd som en normal mand.
Kan dette betyde at vi ikke kan blive gravide ?

Håber i kan besvare mig svære spørgsmål, men vi er bare lidt i tvivl.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Ni-ko-li-ne

onlysunrise skriver:

Hej med jer herinde.

Jeg vil så gerne være gravid, og jeg har følelsen af jalouxi når jeg ser kvinder som er gravide... Hvilket irritere mig a' helvedes til.

Mit spørgsmål er omkring min kæreste, som blev født for tidligt og hans ene kugle var ikke røget ned i pungen som den skulle, men den blev "flyttet" derned via operation og lægen har som det eneste sagt at han nok ikke kan levere så meget sæd som en normal mand.

det ville da nok være bedst at høre lægen ad omkring dette, så tvivlen bliver udryddet

Anmeld

18. marts 2011

PsychedeliC

onlysunrise skriver:

Hej med jer herinde.

Det vil der altid være en mulighed for men jeg vil rådde jer til at tage til lægen og få undersøgt det så i får et klart svar i kan forholde jer til

Anmeld

18. marts 2011

Snefnug1984

I skal få lavet en sædprøve.. måske leverer han ikke lige så meget, men spørgsmålet er jo også, hvilken koncentration sæden er - om der er mange gode svømmere eller ej trods mængden

Anmeld

19. marts 2011

Ellim

Self kan du blive gravid - på trods af hans opration.. Man kan jo blive gravid på ppiller og uden manden kommer oppe i en..

Så hvorfor skulle i ikke kunne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.