Præsentation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

Jemion

Jeg hedder Helene, 22 år, bor på nordsjælland med min forlovede som jeg til august har været sammen i 8 år   I 2010 blev min forlovede ramt af testikelkræft som tog rigtig hårdt på os begge, han blev opereret sidst i august 2010 og blev erklæret rask september 2010, når d. 26 september beslutter vi os får at smide p-pillerne, d. 28 december tager jeg en test som kommer frem med 2 streger inden for 1 min. Det kom lidt bag på os at det var sket allerede men bare det mere rigtigt efter hvad vi har været igennem  Vi var til nf scanning d. 24 feb 2011 som viser en fin lille livlig bebs med et risikotal på 1:21240 og en termin der hedder d.2 september , 8 marts var vi til kønsscanning som viste en smuk lille perfekt dreng, som vi har valgt skal hedde Noah-Elias  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Tropez

Hejsa og velkommen til i denne gruppe, håber du blir glad for at være her

Anmeld

19. marts 2011

heisamig

Først hjertelig tillykke med, at din mand er rask og dernæst et kæmpe tillykke med jeres graviditet...det er så fantastisk......!!!! En akut sygdom giver pludselig en perspektiv i livet og jeg kan derfor meget vel sætte mig ind i, at I vælger at blive forældre. Hjertelig tillykke...

Anmeld

20. marts 2011

Happiness

Velkommen til gruppen

Det må have været hårdt med det forløb i har været igennem! Så dejligt at graviditeten kom så hurtigt!

Glæder mig til at følge din graviditet, og følge lille Noah-Elias!

Anmeld

21. marts 2011

Jemion

Tak glæder mig også til at følge jer   Vores forløb var super hårdt.. Men gjorde vores lille mirakel så mere rigtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.