Nogen af jer der har erfaringer med Hipp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.709 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

Papaya

Hej med jer derude..

Er der nogen er jer der kender Hipp MME? Og hvis I gør så fortæl mig lidt om det, altså mht. er de gode nok mod maven osv. Bare hvad I ved om det og hvad i har erfaret. Har overvejet at give hende det. Min datter får lige nu Alomin den grønne syrnet, og hun virker til at hun ikke er så glad for det mere, ved ikke hvorfor. Men har prøvet NAN og Alomin blå og de 2 vil hun absolut ikke have! Så har overvejet Hipp men ved ikke helt hvor gode de er mod hendes mave, hun har en mart sart mave hun har tendens til at få hprd mave. Skal også lige siges at hun er begyndt at få mos og grød.

Håber I lige kan hjælpe mig.

og god weekend.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Papaya

Slet ingen?

Anmeld

18. marts 2011

Alberts/

albert er næsten lige startet på det pga hade andet, og han ikk kunne lide andet, og han elsker hipp og maven er iorden(;

Anmeld

18. marts 2011

Lolli

Prisana skriver:

Hej med jer derude..

Er der nogen er jer der kender Hipp MME? Og hvis I gør så fortæl mig lidt om det, altså mht. er de gode nok mod maven osv. Bare hvad I ved om det og hvad i har erfaret. Har overvejet at give hende det. Min datter får lige nu Alomin den grønne syrnet, og hun virker til at hun ikke er så glad for det mere, ved ikke hvorfor. Men har prøvet NAN og Alomin blå og de 2 vil hun absolut ikke have! Så har overvejet Hipp men ved ikke helt hvor gode de er mod hendes mave, hun har en mart sart mave hun har tendens til at få hprd mave. Skal også lige siges at hun er begyndt at få mos og grød.

Håber I lige kan hjælpe mig.

og god weekend.

Halløj.  Jeg bed mærke i, at hun er begyndt at få mos og grød. Min dreng (er 3 år nu), var heller ikke meget for flasken da han begyndte på grød. Han ville meget hellere have det "rigtige mad". Da han var 7-8 måndeder gav vi ham MME i en tud-kop og da han var 11 mdr gad han det slet ikke mere. Måske hun bare er  glad for det nye med lidt mere gods i??

Anmeld

18. marts 2011

Papaya

Alberts/ skriver:

albert er næsten lige startet på det pga hade andet, og han ikk kunne lide andet, og han elsker hipp og maven er iorden(;

Så de er gode nok mod hendes mave??

Anmeld

18. marts 2011

Alberts/

Prisana skriver:

Så de er gode nok mod hendes mave??

hans mave er tip top og har værke haft tynd eller hård mave, og så ELSKER han det!(;

Anmeld

18. marts 2011

Papaya

Lolli skriver:

Halløj.  Jeg bed mærke i, at hun er begyndt at få mos og grød. Min dreng (er 3 år nu), var heller ikke meget for flasken da han begyndte på grød. Han ville meget hellere have det "rigtige mad". Da han var 7-8 måndeder gav vi ham MME i en tud-kop og da han var 11 mdr gad han det slet ikke mere. Måske hun bare er  glad for det nye med lidt mere gods i??

Hej og tak for svar.

Jeg synes som mor er det svært at tænke på at hun ikke vil have MME eller MM. Hun vil kun have MM når hun skal puttes om aftenen, men jeg må jo se hvordan hun så kommer til at reagere frem over.. Håber jo lidt på at hun stadig vil have mælk...

Anmeld

18. marts 2011

Papaya

Alberts/ skriver:

hans mave er tip top og har værke haft tynd eller hård mave, og så ELSKER han det!(;

Okay tror at jeg vil prøve at hoppe ud i det... Ved du noget om de er syrnet??

Anmeld

18. marts 2011

Alberts/

Prisana skriver:

Okay tror at jeg vil prøve at hoppe ud i det... Ved du noget om de er syrnet??

nej ved jeg desværre ikke, har jeg ikke kigget på, købte det bare som sidste udvej til albert ville have mme, og heldigvis ville han have det(;

Anmeld

18. marts 2011

Papaya

Alberts/ skriver:

nej ved jeg desværre ikke, har jeg ikke kigget på, købte det bare som sidste udvej til albert ville have mme, og heldigvis ville han have det(;

Okay.. men tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.