Smertelindring under fødsel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: fforventer du at føde med eller uden smertelindring og i givet fald hvilken type?? (sæt gerne flere kryds)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

587 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

Stine Raaholt

Hej piger

jeg tænkte det kunen være sjovt at lave en lille afstemning over hvordan vi forestiller os at føde...

med eller uden smertelindring og i givet fald hvilken form...

hvis du forventer ikke at skulle have nogen form for lindring, så vælge den første muligthed, hvis du forventer at skulle have noget, så prøv at vælge på listen...

man kan sætte flere krydser...

jeg laver ikke nogen egentlig beregning på det, men det er måske lidt sjovt at se før og efter, hvor mange der føder med og uden lindring og hvilken form der er blevet mest brugt

Kram Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Stine Raaholt

hmmm... jeg har jo ikke lagt en valgmulighed ind for dem der ved de skal føde ved kejsersnit... det er vel en fejl, for så kommer alle jo ikke med...

sorry...

KH S

Anmeld

18. marts 2011

Line Højdal

Jeg skal føde hjemme... så det bliver naturligt med smertelindring i vand, massage og hvis behovet opstår - akupunktur!

Men ellers ikke noget

Anmeld

18. marts 2011

Tanja1234

For mit vedkommende er det jo endt med at blive kejsersnit, men skulle jeg have født normalt ville jeg have foretrukket smertelindring i form af fødekar og evt. lattergas til senere i forløbet.

Anmeld

18. marts 2011

Stine Raaholt

Uhm ja jeg synes det er så sejt at du skal føde hjemme.. har selv overvejet det, men har droppet det igen af flere årsager - vi har 5 minutter til Herlev og kører bare hjem så snart det er vel overstået... så kan vi slappe af derhjemme alligevel

god fredag

Stine

Anmeld

18. marts 2011

linefun

Jeg har stemt blankt, da jeg ikke har læst eller hørt så frygteligt meget om smertelindring endnu.

Men regner bestemt med, jeg skal have en eller anden form, da jeg har meget lav smertetærskel (kald mig gerne en kylling)

Anmeld

18. marts 2011

Rødhætte

Jeg har ikke stemt, da jeg ikke har nogle ide om hvordan jeg vil reagere.. Hvis smerten bliver for stor tager jeg gerne imod hjælp, men har svært ved at bedømme hvilke middler jeg vil bruge. Jeg vil ikke være afvisende over for en blokade.. Nu må vi se

Anmeld

18. marts 2011

mortil4dejligepiger

Jeg har født uden smertelindring alle 3 gange. Og det forventer jeg, jeg skal igen

Anmeld

18. marts 2011

birthee

Jeg har stemt akupunktur og massage... det var det jeg klarede mig med, dengang jeg fødte frederik, og håber det også kan klare det den her gang.... Ellers er der jo også vand og varmepude... Vil helst undgå epidural, da jeg er lidt øm omkring min ryg, pga. den er skæv nogle steder...

Ellers så sidder jeg bare herhjemme og venter på babyen melder sin ankomst

Anmeld

19. marts 2011

kaka4

Hej piger,

Jeg forventer ingen smertelindring - det fik jeg ikke under min sidste fødsel.

kaka4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.