lister...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

Stine Raaholt

Hej Piger

Nu nærmer vi os jo snart termin for nogles vedkommende... og nogle af os har laaang tid endnu

Men jeg tænkte om ikke vi skulle oprette nogle lister, som vi så kan opdatere dem undervejs...

jeg tænker at det i hvert fald kunne være godt med en fødselsliste (indeholdende forskellige data + link til profil + link til fødselsberetninger)

Jeg kan godt oprette en og få den lagt øverst - jeg skal lige skrive en mail til Henrik og finde ud af hvordan man laver links med virede...

er der andre der har ideer til lister/oversigter??

Kram Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

_-Kathrine-_

Stine Raaholt skriver:

Hej Piger

Nu nærmer vi os jo snart termin for nogles vedkommende... og nogle af os har laaang tid endnu

Men jeg tænkte om ikke vi skulle oprette nogle lister, som vi så kan opdatere dem undervejs...

jeg tænker at det i hvert fald kunne være godt med en fødselsliste (indeholdende forskellige data + link til profil + link til fødselsberetninger)

Jeg kan godt oprette en og få den lagt øverst - jeg skal lige skrive en mail til Henrik og finde ud af hvordan man laver links med virede...

er der andre der har ideer til lister/oversigter??

Kram Stine

Lyder som en super idé med en fødselsliste, så vi kan følge med... Vores kvartal begynder jo lige om snart

Anmeld

18. marts 2011

Line Højdal

God idé... det kan ikke vare længe før de første bebser melder deres ankomst i vores gruppe

Listen som 1. kvartalsgruppen er rigtig fin synes jeg... den kunne jo give lidt inspiration

Anmeld

18. marts 2011

Stine Raaholt

Ja, den er super fin... skal lige finde ud af hvordan de gør det, for det ser ud som om at hun har kunnet rette i det første indlæg, så den altid er opdateret som det første man ser på siden...

kan lige spørge Henrik, hvordan det er muligt

Kram Stine

Anmeld

18. marts 2011

Rødhætte

Stine Raaholt skriver:

Ja, den er super fin... skal lige finde ud af hvordan de gør det, for det ser ud som om at hun har kunnet rette i det første indlæg, så den altid er opdateret som det første man ser på siden...

kan lige spørge Henrik, hvordan det er muligt

Kram Stine

Rigtigt god ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.