Ægløsning x 2???!!!:S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.751 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

Happy!

Hælp ! Ved godt d måske virker som et yderst dumt spørgsmål men sagen er den at jeg havde ægløsning rundt d.6,7,8 marts, d ved jeg fordi jeg brugte ægløsningstests. Udover det kunne d virkelig mærkes i mit undeliv. Nu r jeg så begyndt at få ømme bryster og ja sorry men hævede skamlæber + mælkehvidt uflåd, hvilket normalt er tegn på ægløsning :s så igår tog jeg endnu en æ-test og den blev svagt positiv.. R godt forvirret, ka vel ik ha ægløsning 2 gange??! Har stadig 2-3 dage til jeg kan graviditetsteste...hva tror I? Nogen der ka hjælpe mig? Kan li tilføje et jeg r helt oppustet 24/7

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Det kan jo godt tyde på en graviditet

MEN, jeg har altså prøvet og ha´ ægløsning to gange på en mdr., teststregerne  skal være helt end, om ikke end test stregen skal være tydligere end kontrol stregen, ellers er den ikke positiv..

Men, hey - jeg ikke læge

Men, vent en to-tre dage og test- selvom det svært og vente

Anmeld

18. marts 2011

Ni-ko-li-ne

MrsStadsgaard skriver:

Hælp ! Ved godt d måske virker som et yderst dumt spørgsmål men sagen er den at jeg havde ægløsning rundt d.6,7,8 marts, d ved jeg fordi jeg brugte ægløsningstests. Udover det kunne d virkelig mærkes i mit undeliv. Nu r jeg så begyndt at få ømme bryster og ja sorry men hævede skamlæber + mælkehvidt uflåd, hvilket normalt er tegn på ægløsning :s så igår tog jeg endnu en æ-test og den blev svagt positiv.. R godt forvirret, ka vel ik ha ægløsning 2 gange??! Har stadig 2-3 dage til jeg kan graviditetsteste...hva tror I? Nogen der ka hjælpe mig? Kan li tilføje et jeg r helt oppustet 24/7

en ægløsningstest kan ikke være svagt positiv.

stregerne skal være lige tydelige for at der er ægløsning

Anmeld

18. marts 2011

Carina1977

MrsStadsgaard skriver:

Det kunne jo godt være du var blevet gravid?

Jeg oplevede i hvert fald selv, at jeg faktisk havde sådan noget udflåd, som man har ved ægløsning....og så var jeg altså gravid.

Det var jo en oplagt mulighed. Håber for dig at der har været gevinst

Anmeld

18. marts 2011

Holbæktrunten

:0) Du kan faktisk godt have 2 x ægløsning 2 gange på en mdr - det er dog sjældent det sker...

Udflåd omkring ægløsning er dog som regel klart, og sejt.

Jeg ved ikke om en ægløsningstest evt kan vise positiv ved en helt ny graviditet, men  for at det er det der sker.

JEG havde ikke kunne vente med at tage en graviditetestest

Anmeld

18. marts 2011

Happy!

Okay føler mig nu stadig noget dum og uvidendehihi men sådan r d vel første gang. Tusind tak for jeres søde svar så hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.