Hygge indlæg - Kom & vær med :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

Lilje82

Hvad er/var den sjoveste kommentar/oplevelse du har hørt/haft under graviditeten???

Her var det nok en dag, hvor jeg var i føtex nogle måneder før jeg skulle føde og alligevel lignede jeg en der var lige op over.

Foran mig i køen står en mor og hendes lille søn - Sønnen står et stykke tid og kigger på mig med nysgerrige øjne, hvoraf han så udbryder "Eiiii er du virkelig så tyk"

Jeg kunne simpelthen ikke lade være med at grine og gud hvor blev hans mor flov - Jeg forklarede ham dog at jeg havde en baby i maven - Hvoraf han pludselig noget betænktsom ud og gik et par skridt tilbage - Gad vide om den stakkels dreng troede jeg havde spist en baby...

Hvad er den sjoveste kommentar/oplevelse I har hørt/haft?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Kit

Her var det da vi skulle forklare naboens søn på 3½ år, at vi ikke kunne lege så vildt som vi plejer fordi der var en baby i maven. Han kiggede grav alvorligt på mig og spurgte "Har du spist en baby????"  Stakkels dreng, men det er jo logisk nok. Hvordan skulle den ellers komme ind i maven

Senere på dagen ville han så se denne baby og min mand bildte ham ind, at man kunne se den gennem navlen, så det prøvede han så - uden held

Anmeld

18. marts 2011

AnneBJ

Nårh søde historier!

I sidste weekend var vi sammen med min niece på 3½. Hun har en lillesøster på 15 måneder, så hun er lidt med på det der "baby-i-maven" koncept... Hun kigger op og ned af mig længe, og konstaterer "Moster! Du er tyk, fordi der er en baby i maven?!"

"Det er fuldstændig rigtigt Alberte, og NU varer det ikke længe før vi skal se babyen og... "

Alberte: "Hvor mange babyer har onkel inde i maven??!"

Oh, jeg måtte altså grine lidt - min kæreste ville slet ikke tage skade af at tabe 10 kg., men omvendt er det heller ikke mere end det han bør tabe sig.. 

Anmeld

18. marts 2011

piadas

Hæhæ, søde historier!

Jeg har også én, men den er godt nok ikke fra mens jeg var gravid, men fra lige efter.

Da jeg for 6½ år siden havde født Lea, og vi lige var kommet hjem fra sygehuset, skulle hun skiftes. Oliver, der på det tidspunkt lige var fyldt 3 år, skulle jo være med, så han fik en skammel at stå på, så han kunne hjælpe. Da jeg fik bleen af hende, kiggede han gravalvorligt på mig, og sagde: "Mor, hvorfor er hendes tissemand gået i stykker"?

Haha, jeg synes, det er så sjovt, og jeg griner stadig af det, når jeg kommer i tanke om det! Jeg glemmer det i hvert fald aldrig!

Anmeld

18. marts 2011

Lilje82

Hæhæ, søde historier!

Jeg har også én, men den er godt nok ikke fra mens jeg var gravid, men fra lige efter.

Da jeg for 6½ år siden havde født Lea, og vi lige var kommet hjem fra sygehuset, skulle hun skiftes. Oliver, der på det tidspunkt lige var fyldt 3 år, skulle jo være med, så han fik en skammel at stå på, så han kunne hjælpe. Da jeg fik bleen af hende, kiggede han gravalvorligt på mig, og sagde: "Mor, hvorfor er hendes tissemand gået i stykker"?

Haha, jeg synes, det er så sjovt, og jeg griner stadig af det, når jeg kommer i tanke om det! Jeg glemmer det i hvert fald aldrig!

Amen for F***** da altså - Det er da også noget mærkeligt noget, at hun ser anderledes ud....

Ej for helt ondt i maven, hvor sødt altså.

Anmeld

18. marts 2011

Lilje82

AnneBJ skriver:

Nårh søde historier!

I sidste weekend var vi sammen med min niece på 3½. Hun har en lillesøster på 15 måneder, så hun er lidt med på det der "baby-i-maven" koncept... Hun kigger op og ned af mig længe, og konstaterer "Moster! Du er tyk, fordi der er en baby i maven?!"

"Det er fuldstændig rigtigt Alberte, og NU varer det ikke længe før vi skal se babyen og... "

Alberte: "Hvor mange babyer har onkel inde i maven??!"

Oh, jeg måtte altså grine lidt - min kæreste ville slet ikke tage skade af at tabe 10 kg., men omvendt er det heller ikke mere end det han bør tabe sig.. 

He he de kære børn altså...

Men AAAAAAANNE!!!! Hvad laver du her skulle du ikke føde altså??? Jeg bad jo den lille fyr om at komme i dag...  

Anmeld

18. marts 2011

AnneBJ

Lilje82 skriver:

He he de kære børn altså...

Men AAAAAAANNE!!!! Hvad laver du her skulle du ikke føde altså??? Jeg bad jo den lille fyr om at komme i dag...  

Ja men altså...! 

Jeg tager på McD i aften og forsøger at æde ham ud... 

Anmeld

18. marts 2011

Lilje82

AnneBJ skriver:

Ja men altså...! 

god idé

Anmeld

20. marts 2011

PeruBaby

AnneBJ skriver:

Ja men altså...! 

Det er slet ikke nødvendigt, for bebsi kommer på den PÆNE fødselsdag - på tirsdag Der må jeg altså holde med Mette

Anmeld

20. marts 2011

AnneBJ

PeruBaby skriver:

Det er slet ikke nødvendigt, for bebsi kommer på den PÆNE fødselsdag - på tirsdag Der må jeg altså holde med Mette

Ja i dag bliver det i hvert fald ikke... Så næste mål bliver den flotte tirsdag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.