Må han hoppe så tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.446 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

Kildebakken

Min lille dreng elsker at hoppe, men han er kun ca. 3 måneder. Han bliver faktisk helt ulykkelig, hvis han ikke får lov. Er der nogen der ved, hvor tidligt han må hoppe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

morethanperfect

Kildebakken skriver:

Min lille dreng elsker at hoppe, men han er kun ca. 3 måneder. Han bliver faktisk helt ulykkelig, hvis han ikke får lov. Er der nogen der ved, hvor tidligt han må hoppe?

Når de selv vil Min søn startede også der

Anmeld

18. marts 2011

2babygirls

Kildebakken skriver:

Altså at du hopper med ham ???

Ved at de først må komme i en hoppe gynge fra de er 6 mdr, for der er ryggen jo ved at være stærk

Anmeld

18. marts 2011

PsychedeliC

Da min søn var 4 mdr der støttede han og hoppede på mig og der sagde min sp at det måtte han helst ikke, hvert fald ikke så meget pga deres ryg

Anmeld

18. marts 2011

Kildebakken

morethanperfect skriver:

Når de selv vil Min søn startede også der

Tak for svar:-) Ja, det virker vel egentligt også mest naturligt! Hold op jeg glæder mig til han hopper helt selv:-)

Anmeld

18. marts 2011

Kildebakken

PsychedeliC skriver:

Da min søn var 4 mdr der støttede han og hoppede på mig og der sagde min sp at det måtte han helst ikke, hvert fald ikke så meget pga deres ryg

Ok, måske jeg skulle spørge sp også!

Anmeld

18. marts 2011

Kildebakken

Tina&Martin skriver:

Altså at du hopper med ham ???

Ved at de først må komme i en hoppe gynge fra de er 6 mdr, for der er ryggen jo ved at være stærk

Tak for svar! Sundhedsstyrelsen er vist ikke så glad for hoppegyngerne, men en sjælden gang imellem kan nok ikke skade:-)

Anmeld

18. marts 2011

de-wett

Kildebakken skriver:

jeg har fået afvide af min sp at de må efter eget behov, men helst ikke for meget og ikke for vild. For deres hjerne sidder ikke "fast" endnu.

Anmeld

18. marts 2011

RumlesMor

Jeg vil sige du skal bruge din sunde fornuft.

Han skal selvfølgelig ikke stå og hoppe 3 timer dagligt, for det er kroppen slet ikke stærk nok til. Men omvendt så er det de færreste børn der overtræder deres egen fysiske grænser unødigt. Hvis du forstår mig?

Vi er jo forskellige, nogen går før de kravler, nogen hopper når de er 3 mdr. og min søn kunne nærmest holde sit eget hoved ved fødslen. Kroppen er forskellig, og der hvor barnet træner mest - bliver det stærkest.

Anmeld

18. marts 2011

Kildebakken

RumlesMor skriver:

Jeg vil sige du skal bruge din sunde fornuft.

Han skal selvfølgelig ikke stå og hoppe 3 timer dagligt, for det er kroppen slet ikke stærk nok til. Men omvendt så er det de færreste børn der overtræder deres egen fysiske grænser unødigt. Hvis du forstår mig?

Vi er jo forskellige, nogen går før de kravler, nogen hopper når de er 3 mdr. og min søn kunne nærmest holde sit eget hoved ved fødslen. Kroppen er forskellig, og der hvor barnet træner mest - bliver det stærkest.

Godt svar:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.