altså jeg blev vejet til én af scanningerne, og der var han med. Men jeg sagde ikke noget højt til ham
Han sad nemlig på en stol i den ene ende af værelset, og jeg blev vejet i den anden ende.. Så hende der vejede mig tog bare noter, og så spurgte kæresten "hvad veje rdu?" og jeg sagde bare " ikk noget! " bum. Færdig
hehe
Til JM blev jeg vejet ind i mellem, men det var langt fra alle gangene. Min kæreste var kun med til to af de JM-samtaler, og der blev jeg ikke vejet (: heldigvis hehe. Men til sidst i graviditeten er der ingen grund til at tage kæresten med.. Eller det var der hvert fald ikke i mit tilfælde, fordi man skal bare aflevere urin, snakke om hvordan det går, mærke på babyen osv.. Så i mit tilfælde var der ik nogen grund til at han skulle tage fri for det.. Kunne jo bare fortælle ham om det når han kom hjem fra arbejde
hehe..
men det er swelvfølgelig op til den enkelte
Jeg er heller ikke stolt af min vægt, og var det SLET IKKE under graviditeten.. tog noget der ligner 12 kilo på.. Har heldigvis smidt de fleste kilo nu (det er 3 mdr siden jeg fødte) og nu er jeg en tøs på 1,70 og vejer lige omkring 70 kilo

Anmeld