Vægt? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

Anonym trådstarter

Hej. Er jeg den eneste der bare ikke har lyst til at fortælle min vægt? Jeg er faktisk lidt ligeglad med andre hører det, men min kæreste skal bare ikke! Han ved alt om mig, overhovedet, bare ikke min vægt. Det er det eneste jeg virkelig ønsker at holde for mig selv.

Men nu når jeg er gravid, er i 19. uge og har taget knap 1 kilo på. Det er jo ikke fordi det er ret meget, og han får også at vide hver gang jeg tager på men han skal bare ikke hører min vægt.

jeg er 1,74 cm høj og vejer 81kg ;(

Men kommer han til at hører det på et tidspunkt til scanningerne eller noget andet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Lisbeth85

Nej, det gør han ikke. Det er kun ved din egen læge, at de spørger om sådan noget. Så det skal du ikke bekymre dig om

Anmeld

18. marts 2011

Mor Christa

altså jeg blev vejet til én af scanningerne, og der var han med. Men jeg sagde ikke noget højt til ham Han sad nemlig på en stol i den ene ende af værelset, og jeg blev vejet i den anden ende.. Så hende der vejede mig tog bare noter, og så spurgte kæresten "hvad veje rdu?" og jeg sagde bare " ikk noget! " bum. Færdig hehe

Til JM blev jeg vejet ind i mellem, men det var langt fra alle gangene. Min kæreste var kun med til to af de JM-samtaler, og der blev jeg ikke vejet (: heldigvis hehe. Men til sidst i graviditeten er der ingen grund til at tage kæresten med.. Eller det var der hvert fald ikke i mit tilfælde, fordi  man skal bare aflevere urin, snakke om hvordan det går, mærke på babyen osv.. Så i mit tilfælde var der ik nogen grund til at han skulle tage fri for det.. Kunne jo bare fortælle ham om det når han kom hjem fra arbejde hehe..
men det er swelvfølgelig op til den enkelte
Jeg er heller ikke stolt af min vægt, og var det SLET IKKE under graviditeten.. tog noget der ligner 12 kilo på.. Har heldigvis smidt de fleste kilo nu (det er 3 mdr siden jeg fødte) og nu er jeg en tøs på 1,70 og vejer lige omkring 70 kilo

Anmeld

18. marts 2011

Dorthe1986

Ved min jm er det sådan at man vejer sig selv ude på deres toilet og når man så kommer ind til samtalen, så skal man fortælle det, så min kæreste kender godt min vægt

Den har jeg så aldrig holdt hemmelig for ham... men kan godt forstå hvis man gerne vil holde det for sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.