brystpumpe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

Hej piger.... det er lidt i stil med min anden tråd om at "amme forefra"

Jeg har købt en medela brystpumpe fordi jeg liiige vil give en chanche med den amning :-)

Men så er jeg i tvivl om jeg bruger den rigtig..... Fordi når jeg bruger brystpumpen(har jeg gjordt i 2 dage nu) kommer der tit ikke noget ud, eller meget få dråber....
Hvis jeg bruger mine fingre så kommer der trods alt noget ud,(dog ikke så meget men mere end når jeg bruger pumpen) uden jeg gør det flere gange.....

Hvad gør jeg forkert med den brystpumpe???? ........ Ellers skal det bare have noget tid...........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

slet ikke nogle som ved hvordan man får mælkeproduktionen igang igen`???

Anmeld

20. marts 2011

K.Rehder

Nu hvor du har købt pumpen ville mit eneste råd være at blive ved og ved og ved med at pumpe...også selv om der kun kommer få dråber. Jo mere et barn sutter jo bedre og mere bliver produktionen. Så pump så tit du kan komme til det

krydser fingre for at det lykkedes for dig

Anmeld

20. marts 2011

Fam. Rehder-Klok skriver:

Nu hvor du har købt pumpen ville mit eneste råd være at blive ved og ved og ved med at pumpe...også selv om der kun kommer få dråber. Jo mere et barn sutter jo bedre og mere bliver produktionen. Så pump så tit du kan komme til det

krydser fingre for at det lykkedes for dig

tak for dit svar :-)....

Nu har jeg prøvet at pumoe hver 3 time dag og nat i nogle dage nu. Og på et døgn kan jeg ikke få mere ud en under 10 ml. Så ved ikke om det er det værd... Men giver det lige en chanche :-)

Anmeld

20. marts 2011

mth1987

Er den manuel?Sætter du den rigtig på brystet ifølge manual...måske dumt spørgsmål Jeg gjorde det at jeg masserede/trykkede på brystet samtidig. Udefra og ind mod brystvorten så godt man nu kan komme til.

Anmeld

20. marts 2011

mth1987 skriver:

Er den manuel?Sætter du den rigtig på brystet ifølge manual...måske dumt spørgsmål Jeg gjorde det at jeg masserede/trykkede på brystet samtidig. Udefra og ind mod brystvorten så godt man nu kan komme til.

Nej den er elektrisk. Det er medela, så det stimulerer også... hehe nej jeg forstår godt :-) Og jeps har fulgt den til punkt og prikke....
Jeg har også min datter ved siden af, og jeg masserer brystet let osv... Men synes ikke der kommer så meget som jeg gerne ville :-) og ved ikke hvor længe jeg sådan "gider" og blive ved... Synes ikke det er det værd for under 10 ml om dagen i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.