nå piger, er i ved at være spændte....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
0 svar
0 synes godt om
22. februar 2008

Loggidut

nu kan i altså glemme det...gider ikke rende og gøre mere rent...og her ligner puha...lol...men i må tage det eller lade være...ha ha...men lad lige være med at komme i hvide bukser...ik? :D
nå uanset så glæder jeg mig vildt...manden forsøger lige at finde nok stole...og så forsøger jeg at få pakket til tif...det er sgu ret uoverskueligt må jeg indrømme....lol...og jeg skal ikke engang pakke til mig selv...dahm, jeg syntes i er seje tøser! :P

til jer som kommer fra djævleøen...jeg håber broen er åben i morgen...ellers skal jeg personligt forsøge at komme ned og bugsere jer over den...vi vil ikke undvære jer!(L)

well...når jeg ikke at komme mere online i dag, så glæder jeg mig vildt til i morgen....og hov forresten....jeg referere lige til min update på i morgen...så alle kan se hvad der forgår.

Kaufie...den fest i skal holde i morgen, jeg håber vildt den bliver totalt hygge...jeg vil tæbnke på dig i morgen...ja også på alle dem der var for syge...eller midstede kørslen herop...

glæder mig vildt, og vil ned og have lidt aftensmad nu...vi skal sgu have risengrød! totalt nemt!8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.