Det føles som om det var i går at

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

830 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

NoName

jeg oprettede denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/31984pi1/proever-at-blive-gravid/ehmmm----det-kom-sq-noget-bag-paa-mig---.aspx

dog kan jeg se der er en tastefejl, det skyltes nok forvirringen, der skulle stå 2/11 og ikke 2/2

Hold op altså hvor er der sket meget siden det indlæg.Der har været op og ned ture, en fødselsberetning og tonsvis af billeder.

nu sidder man her og barsel er næsten slut, lille prut starter i dp om ganske kort tid og en ny hverdag starter endnu engang. Det er super hårdt nogle gange, men det glemmer man jo og de gode timer og dage er der jo heldigvis flest af.

Jeg ville gerne gå hjemme noget mere, men kan også godt mærke på mig og lille prutten at der skal noget mere til efterhånden, så hun er ved at være dp klar. MEN jeg føler mig ikke klar til at give hende fra mig endnu, hun er jo min lille baby! og jeg er da slet ikke klar til at starte på arbejde til maj... puha det bliver hårdt, men er glad for at jeg har fået en aftale med chefen om at gå ned i timer.

hvad med jer? er i ved at være klar til arbejde igen??

Liver er sQ herligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Corn

Jamen Mutten har plads i int.bhv fra 1. april, samme dag som min ældste går ud af samme bhv...

Og jeg glæder mig til at jobbe igen fra midt maj, men synes også tiden er gået alt for hurtigt...

Skal I ikke have flere end prinsessen???? Jeg tager gerne imod flere svigerdøtre, da den eneste pige herude, er kusine til drengene

Anmeld

18. marts 2011

MTS

Ja tiden er godt nok gået hurtigt.

Jeg er slet ikke klar til at begynde på arbejde igen til midten af maj.

Jeg håber Oliver bliver klar til at starte i dp den 1 maj, for det virker han slet ikke til endnu.

Og bare tanken om at skulle undvære ham så mange timer hver dag gør mig ked af det, og ville ønske jeg kunne gå ned i tid i hvert fald.  

Anmeld

19. marts 2011

NoName

Macaab skriver:

Jamen Mutten har plads i int.bhv fra 1. april, samme dag som min ældste går ud af samme bhv...

Og jeg glæder mig til at jobbe igen fra midt maj, men synes også tiden er gået alt for hurtigt...

Skal I ikke have flere end prinsessen???? Jeg tager gerne imod flere svigerdøtre, da den eneste pige herude, er kusine til drengene

Hvis jeg bliver lige så syg som sidst så gider jeg ikke....

måske vi også er ved at nå smertegrænsen hvad alder angår...

Anmeld

19. marts 2011

NoName

Malin skriver:

Ja tiden er godt nok gået hurtigt.

Jeg er slet ikke klar til at begynde på arbejde igen til midten af maj.

Jeg håber Oliver bliver klar til at starte i dp den 1 maj, for det virker han slet ikke til endnu.

Og bare tanken om at skulle undvære ham så mange timer hver dag gør mig ked af det, og ville ønske jeg kunne gå ned i tid i hvert fald.  

Puha, jeg bliver også helt trist ved tanken om at skulle være væk fra hende så længe. får faktisk også lidt dårlig samvittighed over det... fjollet - ja måske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.