Ja jeg skulle jo ind og have tjekket understellet, og fik konstateret at jeg har været lidt for effektiv med de knibeøvelser, faktisk kunne hun slet ikke mærke, at jeg havde født, og jeg har alt for stærk derned sagde hun. Hmmm, nu skal jeg til fysioterapi, noget jeg aldrig troede, at jeg skulle til på grund af mioser i den region...
Hun lavede også en scanning med den af Trine så fint døbte dildo-scanner, den har jeg ikke savnet. Men hun siger så, ja jeg kan da godt se, at du har endometriose, og wupti der midt på skærmen kan jeg se de nok så velkendt cyster og seks styk. Pis pis pis og endnu mere pis. hold op mand, hvor var det bare nedslående altså, for jeg havde egentlig gået og håbet på, at graviditet havde slået det ned, som man jo hører om at det er sket for andre. Men jeg vidste jo nok godt, at det ikke ville ske for mig, det havde Poul (min endo-læge) jo allerede sagt, når man har det i den værste grad, som mig, så slipper man ikke for at det vender tilbage igen og igen. Shit, det betyder ikke noget med at prøve at få børn naturligt, det skal være med IVF, det betyder flere operationer og det betyder, at jeg alligevel skal beslutte om jeg skal have fjerne som minimum æggestokkene, når jeg (hvis jeg får flere) har fået de børn jeg skal have. PIS!
Anmeld