Update på knibeøvelserne... Shit også!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

Dictes mor

Ja jeg skulle jo ind og have tjekket understellet, og fik konstateret at jeg har været lidt for effektiv med de knibeøvelser, faktisk kunne hun slet ikke mærke, at jeg havde født, og jeg har alt for stærk derned sagde hun. Hmmm, nu skal jeg til fysioterapi, noget jeg aldrig troede, at jeg skulle til på grund af mioser i den region...

Hun lavede også en scanning med den af Trine så fint døbte dildo-scanner, den har jeg ikke savnet. Men hun siger så, ja jeg kan da godt se, at du har endometriose, og wupti der midt på skærmen kan jeg se de nok så velkendt cyster og seks styk. Pis pis pis og endnu mere pis. hold op mand, hvor var det bare nedslående altså, for jeg havde egentlig gået og håbet på, at graviditet havde slået det ned, som man jo hører om at det er sket for andre. Men jeg vidste jo nok godt, at det ikke ville ske for mig, det havde Poul (min endo-læge) jo allerede sagt, når man har det i den værste grad, som mig, så slipper man ikke for at det vender tilbage igen og igen. Shit, det betyder ikke noget med at prøve at få børn naturligt, det skal være med IVF, det betyder flere operationer og det betyder, at jeg alligevel skal beslutte om jeg skal have fjerne som minimum æggestokkene, når jeg (hvis jeg får flere) har fået de børn jeg skal have. PIS!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Dictes mor

Og nå ja, den kroniske træt som følge af sygdommen er også kommet igen, ligesom smerterne ligeså stille taget til også. Så fedt fedt fedt.

Anmeld

17. marts 2011

Skouboe

Æv, æv, æv

Anmeld

17. marts 2011

AnneBJ

ØV!! 

Undskyld jeg spørger, men vil I skulle betale for at få IVF? Jeg er slet ikke inde i alt "det", og min nysgerrighed ramte mig bare lige... Hvis du ikke vil svare, eller synes det overtager trådens formål er det bare helt ok!

Anmeld

18. marts 2011

TbCp

Årh nej, det var da en nedslående omgang

Anmeld

18. marts 2011

sarahb

EJJJJ hvor er det bare træls... Det er ikke en fed nyhed at få, det er jeg virkelig ked af...

Men hvor vildt er det lige at ma kan lave for mange knibe øvelser. Jeg er heldig hvis jeg får lavet 1 om måneden.. jeg kan bare ikk huske på det.

Anmeld

18. marts 2011

Dictes mor

AnneBJ skriver:

ØV!! 

Undskyld jeg spørger, men vil I skulle betale for at få IVF? Jeg er slet ikke inde i alt "det", og min nysgerrighed ramte mig bare lige... Hvis du ikke vil svare, eller synes det overtager trådens formål er det bare helt ok!

Ja det skal vi betale for, men det havde vi skullet hele tiden, da det jo er nummer to, så det er fair nok

Anmeld

18. marts 2011

Ni-ko-li-ne

jeg er ked af at høre at alt er gået som forventet ang. endometriosen!!!

men jeg håber at Dicte snart skal være storesøster;0)

Anmeld

18. marts 2011

Milka

endometriose er noget grimt noget. stakkels dig

Anmeld

18. marts 2011

Klumpe-dumpe

Åh nej Camilla, det er jeg godt nok ked af at høre :(

Når du er løsnet op, skal du måske ikke lave øvelserne selv, men bare ride... Som vi talte om da du var her.

Har godt læst/hørt at det er meget smertefuldt, at havde det der (som jeg ikke lige kan stave til)

Men du får i hvert fald en masse kram.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.