fotograf billeder d:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Magsen

Anne G skriver:

Nej hvor er det bare nogle super super flotte billeder  Det er virkelig en dejlig datter du har

Syns det er sådan nogle flotte billeder, netop fordi at de ikke er så opstillede

iih det varmer at høre 

1000 tak for det, hehe læs lige ovenover din besked 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Kamulla

Maggieh skriver:

jaa, lige netop, der bliver jeg lige nødt til at tage lidt af æren 

de første billeder han tog var meeeega kedelig efter min mening .. så kiggede vi lige på billederne på hans computer og jeg sagde bare min FULDSTÆNDIG ærlige mening, og spurgte så om jeg godt måtte bestemme, det måtte jeg - så valgte hvid bagrund i stedet for sort og så lå vi ellers og pjattede rundt uden at han sagde et ord  hihihi (intreserer mig selv for fotografi) 

og taak 

fantastisk du tør at sige noget.. jeg åbner også munden da jeg ved hvordan jeg ville have det... naturligt og stemningsfuldt... of så tror jeg i har været fantastiske at fotografere... der er mange der har svært ved at bryde ud af det der opstillings noget når man tager billeder

Anmeld

17. marts 2011

Magsen

Sallisørøver skriver:

fantastisk du tør at sige noget.. jeg åbner også munden da jeg ved hvordan jeg ville have det... naturligt og stemningsfuldt... of så tror jeg i har været fantastiske at fotografere... der er mange der har svært ved at bryde ud af det der opstillings noget når man tager billeder

Heh, det skal man 

hvor du sød, jeg tror faktisk også at han har ''nydt'' det, normalt tager vi ca. 30 billeder (vi tager billeder en gang om måneden) og denne her gang tog vi langt over 100  hehe

Anmeld

17. marts 2011

Anne G

Maggieh skriver:

iih det varmer at høre 

1000 tak for det, hehe læs lige ovenover din besked 

det var da så lidt  

Jeg syns virkelig at det er fedt at du har valgt at gå ind og sige hvordan du gerne vil have dem.. Ville ønske jeg var så fotogen som dig og var så kreativ, kunne rigtig godt tænke mig sådan nogle billeder

Anmeld

17. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

WOW - nogen fantastiske billeder

Anmeld

17. marts 2011

Maalene

Sikke nogle fantastiske billeder

Anmeld

17. marts 2011

Magsen

Anne G skriver:

det var da så lidt  

Jeg syns virkelig at det er fedt at du har valgt at gå ind og sige hvordan du gerne vil have dem.. Ville ønske jeg var så fotogen som dig og var så kreativ, kunne rigtig godt tænke mig sådan nogle billeder

taaak for det  

ej, seriøst, jeg er normalt SLET ikke fotogen !! :p slog mig bare løs :p

så DET synes jeg heeelt klart også at du skal gøre, du skal bare lade som om fotografen ikke er der 

Anmeld

17. marts 2011

Magsen

MoarHvidovre skriver:

WOW - nogen fantastiske billeder

1000 tak for det 

Anmeld

17. marts 2011

Magsen

Maalene skriver:

Sikke nogle fantastiske billeder

tak for det, det er jeg glad for du synes 

Anmeld

17. marts 2011

Chamomile

De er utrolig skønne billederne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.