Hi hi det er første gang vi er ude og spise sammen med Carla hvor hun ikke lige er placeret i en højstol. Vi har været på Sunset med hende, men det er lidt nemmere. Men hun var bare OVERALT inde på cafeen. Ha ha ha.... Så den der ide med at det skulle være rigtig romantisk den gik lidt af fløjten..... Heldigvis var der en anden lille pige derinde og hende og Carla fandt hurtigt hinanden. Og så mente Casper bare at vi kunne lade Carla løbe rundt, men jeg lader sgu ikke bare hende spæne rundt uden at kunne se hende. Mænd altså!!!!
Og så var der lige en familie på fire (med store børn) der gav os det ondeste blik da vi kom ind med Carla. Ligesom ÅH NEJ så skal vi sidde ved nogen med et barn!!!! Og da Carla så brokkede sig over at skulle have sit tøj af fik jeg et blik der kunne dræbe fra moderen. Det pissede mig af. Slap dog af altså. Det var jo ikke sådan at Carla blev ved.
Men i det mindste havde vi det hyggeligt og vi fik da spist os så mætte at vi var ved at omkomme bagefter. Det er da altid noget! Ha ha
Anmeld