Vores brunch-tur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

Barbamama

Hi hi det er første gang vi er ude og spise sammen med Carla hvor hun ikke lige er placeret i en højstol. Vi har været på Sunset med hende, men det er lidt nemmere. Men hun var bare OVERALT inde på cafeen. Ha ha ha.... Så den der ide med at det skulle være rigtig romantisk den gik lidt af fløjten..... Heldigvis var der en anden lille pige derinde og hende og Carla fandt hurtigt hinanden. Og så mente Casper bare at vi kunne lade Carla løbe rundt, men jeg lader sgu ikke bare hende spæne rundt uden at kunne se hende. Mænd altså!!!!

Og så var der lige en familie på fire (med store børn) der gav os det ondeste blik da vi kom ind med Carla. Ligesom ÅH NEJ så skal vi sidde ved nogen med et barn!!!! Og da Carla så brokkede sig over at skulle have sit tøj af fik jeg et blik der kunne dræbe fra moderen. Det pissede mig af. Slap dog af altså. Det var jo ikke sådan at Carla blev ved.

Men i det mindste havde vi det hyggeligt og vi fik da spist os så mætte at vi var ved at omkomme bagefter. Det er da altid noget! Ha ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Klumpe-dumpe

og hvis hun var blevet ved så herreste gud, det var Sunset og IKKE en 5 stjernet resturant

Anmeld

17. marts 2011

anna-jonas

Små børn, romantik og sunset...................det er slet ikke tre ingredienser der passer sammen................Men godt at i hyggede jer, og blev mætte.

Anmeld

18. marts 2011

TbCp

Hvor var i henne???

Jeg har et par cafeer i Odense hvor jeg synes det er ok at vi kommer med barn, men andre steder hvor jeg aldrig ville tage Liva med...

Men ligefrem at kigge surt.... det var da noget andet hvis hun havde vrælet konstant... og så sidder hun selv med børn, så må hun da vide hvordan det er....

Anmeld

18. marts 2011

Ni-ko-li-ne

ej, så må folk sgu lige slappe af:0)

det var godt i fik hygget jer alligevel!

Anmeld

18. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Rose <3 skriver:

og hvis hun var blevet ved så herreste gud, det var Sunset og IKKE en 5 stjernet resturant

Michella skriver at det HAR været på Sunset, men at de ikke var der denne gang

Anmeld

18. marts 2011

Klumpe-dumpe

Ni-ko-li-ne skriver:

Michella skriver at det HAR været på Sunset, men at de ikke var der denne gang

Nååh det var så mig der misforstod det... Kan se at Mette gjorde det samme ;)

Anmeld

19. marts 2011

Barbamama

Vi var inde på Eydes Kælder. Ved ikke lige om det går ind under CAFE, men synes heller ikke lige jeg kan kalde det en restaurant. Men altså ja det var da åndssvagt at hun blev så emsig.

Anmeld

19. marts 2011

TbCp

michella80 skriver:

Vi var inde på Eydes Kælder. Ved ikke lige om det går ind under CAFE, men synes heller ikke lige jeg kan kalde det en restaurant. Men altså ja det var da åndssvagt at hun blev så emsig.

Der kan man da sagtens have børn med!!! Og stedet er da så stort at de kunne have rykket et andet sted hen hvis det virkelig generede dem så meget!!!

Anmeld

19. marts 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Der kan man da sagtens have børn med!!! Og stedet er da så stort at de kunne have rykket et andet sted hen hvis det virkelig generede dem så meget!!!

Ja vi var faktisk fire med små børn derinde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.