Super dejligt for dig at du får noget hjælp! Det var en stor udfordring for mig at bede om hjælp - men nej en lettelse når man får talt med nogen om det der foregår i øverste etage 
Jeg har ingen erfaring med den medicin som du får, men har været på Citalopram (20 mg om dagen) siden August sidste år..
I starten kunne jeg ikke mærke nogen bivirkninger, og mit humør blev helt i top, + jeg fik en masse energi som jeg ikke havde haft længe!
Da min vægt er gået i stykker, har jeg ikke vejet mig i perioden August-Feb. Da jeg får en utrolig træng til at se min vægt, tager jeg hjem til min mor og vejer mig.. Jeg har taget ca 10 kilo på!!!!
Man kan ikke som sådan se det, andet end min mave er blevet mere oppustet, og har fået en smule dobbelthage..
MEN....
Det skal lige siges at bivirkningerne er forskellige fra person til person! Nogle får jo også en nedsat appetit.. Men jeg mener ikke man skal lægge ud med sin psyke.. Man skal få den hjælp man kan, også selvom det måske kan betyde at man tager lidt på.. Kiloene kan man altid arbejde med at smide hvis det skulle være..
Jeg er nu på udtrapning efter lidt over et ½ år på anti dep.
Jeg må indrømme at jeg er blevet SÅ glad! Anti dep. medicin er med til at sikre sig man ikke kommer ned og skraber bunden(humørmæssigt) og dermed heller ikke kommer helt op i toppen (også humørmæssigt).. Man er "ligeglad"..
Jeg har haft god effekt af mine piller, men er også glad for at jeg kan undvære at skulle være afhængig af dem mere..
Jeg håber at det er en lille hjælp 
MEn som sagt, jeg synes ikke du skal bekymre dig om vægten.. Sørg for at spise sundt og varieret, så skal det nok gå 
Anmeld