Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvornår vendte jeres guldklumper sig...???
Sandra - mor til Tobias og Amanda.. 260407 og 130211...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sandratobias skriver: Hvornår vendte jeres guldklumper sig...??? Sandra - mor til Tobias og Amanda.. 260407 og 130211...
Min lille pige gjorde det i sidste uge. Hun er lige knap 3 mdr gammel. Hun gør det hver gang man ligger hende på maven, så det er svært at træne rygmuskler.
Det kan han stadig ikke (6 mdr) - men han kunne vende sig fra ryg til mave da han var 4 mdr
Lolli skriver: Min lille pige gjorde det i sidste uge. Hun er lige knap 3 mdr gammel. Hun gør det hver gang man ligger hende på maven, så det er svært at træne rygmuskler.
Er det "normalt" at børn gør det så tidligt?
Uuh, det var her for nyligt, men kan ikke lige huske datoen.. Men inden for de sidste 3 uger, og hun er 4 1/2 md
Madeleine var 10 uger fra mave til ryg
og 19 uger ved ryg til mave
*A* skriver: Er det "normalt" at børn gør det så tidligt?
Jeg lavede en tråd med det herinde, og fik at vide at det ikke var normalt så tidligt. Men der var flere, der havde børn, som også gjorde det ret tidligt. Sååå...
Mange takker for svar...
Tænkte nemlig at det var alt for tidligt da hun gjorde det i dag... Hun blir 5 uger her på søndag... Og hun var ikk sur eller noget... Troede hun havde fået overbalance eller noget... Men hun gjorde det 2 gange... Min den 1. gjorde det oz tidligt, men det var nu ikk i en alder af 5 måneder...
mave til ryg - 6 uger.
ryg til mave - 3 måneder
men, hun er også meeeget hurtig til alt
Maggieh skriver: mave til ryg - 6 uger. ryg til mave - 3 måneder men, hun er også meeeget hurtig til alt
Det er godt og høre... For troede virkelig ikk det ku være rigtigt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128