38+1 <3 (meget) utålmodig! ;d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

Tinehh

Hejsa de dejlige piger..

- Jeg fik lige sådan lyst til at skrive lidt tanker og følelser ned..

Selvom jeg kun er 38+1 henne nu, så er jeg VIRKELIG ved at være UTÅLMODIG! Jaa, det er nok ikke ligefrem første gang I høre det.. hehe.. Men for søren hvor synes jeg bare dagene er ekstremt laaange..

Man prøver at få tiden til at gå med at forkæle sig selv, nyde aftenenerne med kæresten, lave god mad og hvad jeg nu ellers har brug for, for at føle mig rigtig godt tilpas.. Meeeen, ens hjerne er bare i gang 24/7.. Baby baby baby!! og man kan ikke lade være med at være 100% OPS på hvad kroppen giver af signaler hele tiden..

- Jeg har jo ikke rigtig bemærket plukveer under min graviditet og de sidste mange dage, så får jeg sindssyg mange plukveer, niver og hvor man lige skal koncentrere sig om vejrtrækningen et kort øjeblik.. Og det er selvom jeg ligger helt stille på sofaen de kommer.. Smerter ved skambenet og som trækker om i lenden, meen så efter noget tid går de jo bare i sig selv igen.. Øv øv øv.. !

Selvfølgelig er det bedst for lillemanden, at blive indeni maven så længe som det er muligt.. Men hold da op! Nu vil man bare godt have ham ud!

Skal til min sidste JDM aftale i morgen inden jeg har termin.. - Der skal vel ikke ske noget udover det sædvanlige, som plejer at blive tjekket???

KOM NU MED VANDAFGANG ELLER GIV MIG MIN FØRSTE VE!!!

Sidst jeg var til JDM, skulle hun jo absolut lige fortælle mig at jeg har 75 % chance for at føde før terminen, fordi min mor har født før terminen med alle os 3 børn.. Og nu er jeg jo ved at sprænge af utålmodighed!

13 dage til termin! Gå nu stærkt! Så vi kan få vores dejlige søn i armene snart!!

Glæder mig sådan til at se ham, dufte ham, holde ham! ÅH' 

Tak fordi I læste med så langt..

I må have en rigtig dejlig dag..

- Knus Tine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

PeruBaby

Åhh, det kan jeg godt forstå Jeg fødte selv allerede da jeg var 37+2, så jeg har nok lidt svært ved at sætte mig i jeres sted, men jeg kan godt forstå at I bare gerne vil have bebsi ud NUUU og knuselske ham 

Anmeld

20. marts 2011

AnneBJ

Jeg kan sagtens forstå du er utålmodig!! Håber der snart sker noget og sender dig masser af vestøv - selvom jeg egentlig også selv har temmelig meget brug for det

Tror ikke der skal ske noget usædvanligt til JDM, det gjorde der ikke ved mig da jeg var 39+1 i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.