ja.. nu er det så ved at være over 4 timer siden villads fik mad sidst.. og det samme med bleskift.. efter mødregruppen har han sovet og sovet og sovet... og han har også sovet rigtig meget idag
det skal lige siges at han havde en rigtig dårlig dag igår med meget uro i kroppen og fik slet ikke sovet iløbet af dagen.. men har til gængæld sovet igennem i nat.. og ja. hele dagen.!!
nu sover han trygt og godt i sin lift i sengen. ja han har bare knaldet brikker...!! nu kan jeg ikke lade være med at blive lidt småbekymret om der kan være noget i gærde.. at han er ved at blive syg eller han bare har behov for at sove.
jeg har hørt at man ikke skal vække børn der sover.. men han skal da ikke sove SÅ meget om dagen.. han er 9 uger gammel..
jeg syntes ikke han føles varmere end han plejer.. og han har også haft åbnet øjenene og kigget på mig i to sekunder og så gled han ind i drømmeland igen...
vågner han når han bliver sulten eller hvordan er det med det..!!! han har jo slet ikke været særlig vågen idag.. han vågnede kl 7:40 og fik mad..
og så fik han mad igen kl 10:30 ca.. og så igen kl 13:30
nu er klokken 17:47 og han er endnu ikke vågnet..
er jeg for pyldret. eller burde jeg vække ham for at fodre ham??

Anmeld