Ja tak Hindeløsning!!!:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Nanastep

oerbaek skriver:

det har jeg også en masse problemer med bækkenløsning og en masse andet jeg magter sku snart ikke den her mave mere og det eneste jeg får at vide er at hvis jeg ikke har født inden en ugen skal jeg ringe til holbæk og få en tid til overtidsvurdering d. 28/3... der er godt nok lang tid til når man har det skidt

Jeg skal ringe til overtidsvudering på mandag hvis jeg ikke har født  også skal jeg sættes igang i næste uge... men underligt hvis du har så mange problemer at de så ikke ville hjælpe dig lidt?!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Nanastep

sarahb skriver:

ej hvor dejligt håber det sætter skub i det, jeg fik det også da jeg var 2 cm åben og 1 cm livmoderhals. Men jeg skulle desværre gå 8 dage over og fik det gjort 3 dage før termin mener jeg.

håber jeg godt nok også

håber det går bedre for mig så hehe, end det du gik igennem hhee

Anmeld

17. marts 2011

oerbaek

Nanastep skriver:

Jeg skal ringe til overtidsvudering på mandag hvis jeg ikke har født  også skal jeg sættes igang i næste uge... men underligt hvis du har så mange problemer at de så ikke ville hjælpe dig lidt?!!!

syns jeg også... syns bare hun har været så skide sur de sidste par gange jjeg har været deroppe

Anmeld

17. marts 2011

PsychedeliC

Min hjalp ikke men jeg håber da for dig at der sker noget

Anmeld

17. marts 2011

sarahb

Nanastep skriver:

håber jeg godt nok også

håber det går bedre for mig så hehe, end det du gik igennem hhee

Ja det håber jeg også, min slimprop gik lige efter men den blev så ved med at gå og gå alle dagene op til fødslen
Men krydser for der sker noget SNART med dig

Og hvis det er, Så rigtig mange gange held og lykke og ha en fantastisk fødsel.

Anmeld

17. marts 2011

Rockertand

Nanastep skriver:

Heeej Damer .

ville bare lige fortælle at jeg er kommet tilbage fra JM besøg, og at jeg fik lavet en hindeløsning jeg havde 1cm livmoderhals tilbage og var 1cm åben så det er jo skønt , nu må vi se om der sker en hel masse inden for 24timer ...

ville bare lige dele min glæde .

knus Nana 38+6 ´

Det samme som mig sidste gang - og jordemoderen frarådede hindeløsning, jeg ville i bedste fald ikke få gavn af den, i værste fald få tiltagende, nytteløse smerter......fødte dog alligevel 15 timer senere (håbe, håbe, ve-støv kastes i stor støvsky til dig).

Anmeld

17. marts 2011

Nanastep

Rockertand skriver:

Det samme som mig sidste gang - og jordemoderen frarådede hindeløsning, jeg ville i bedste fald ikke få gavn af den, i værste fald få tiltagende, nytteløse smerter......fødte dog alligevel 15 timer senere (håbe, håbe, ve-støv kastes i stor støvsky til dig).

fint ..

taaak tager meget gerne imod det hehe

Anmeld

18. marts 2011

MIWULA

Nanastep skriver:

Heeej Damer .

ville bare lige fortælle at jeg er kommet tilbage fra JM besøg, og at jeg fik lavet en hindeløsning jeg havde 1cm livmoderhals tilbage og var 1cm åben så det er jo skønt , nu må vi se om der sker en hel masse inden for 24timer ...

ville bare lige dele min glæde .

knus Nana 38+6 ´

Uhhh held og lykke hvis der skulle ske noget. det  jeg for der gør.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.