Procjekt baby..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.350 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. oktober 2008

Tanja-Josefine

Hai... Jer er ny her inde.. :)
Jeg er en pige på 21år ... For lidt over 1 år siden blev jeg gravid men på det tidspunkt var min kæreste og jeg ikke klar til at få en baby så vi blev enige om at jeg skulle få en abort.. Det var noget af det værste jeg nogen side er gået igennem.... det var også hårdt meget hårdt for min kæreste. (min kæreste er 26år)
Men nu føler vi at vi er klar til at blive gravide og vi har bestemt at nu skal det være nu..
Der er noget jeg ikke helt forstår... Hvordan ved man hvornår man har test dag, både ÆL- og gravilitetstest?
Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig... :)
MVH Tanja.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2008

Pia.

Tanja-Josefine skriver:

Hai... Jer er ny her inde.. :)
Jeg er en pige på 21år ... For lidt over 1 år siden blev jeg gravid men på det tidspunkt var min kæreste og jeg ikke klar til at få en baby så vi blev enige om at jeg skulle få en abort.. Det var noget af det værste jeg nogen side er gået igennem.... det var også hårdt meget hårdt for min kæreste. (min kæreste er 26år)
Men nu føler vi at vi er klar til at blive gravide og vi har bestemt at nu skal det være nu..
Der er noget jeg ikke helt forstår... Hvordan ved man hvornår man har test dag, både ÆL- og gravilitetstest?
Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig... :)
MVH Tanja.

velkommen til siden... Håber du bliver glad for at være her...

Jamen du har test dag allerede dagen efter din menstruation er udblevet...

Held og lykke med projekt baby, håber det lykkes for jer hurtigt..

Knus Pia.

Anmeld

13. oktober 2008

Tanja-Josefine

Mange tak... :)

Anmeld

13. oktober 2008

moniquesmor

velkommen til baby.dk

håber du bliver glad for af hver her inde.. jeg kan ikke undvære det mere.. bliver hårdt de næste par dage..
ja du kan teste allered dagen efter dine menstruation er ublivet..

held og lykke med procjekt baby. håber i snart får 2streger på testen

Anmeld

13. oktober 2008

tasha33

Tanja-Josefine skriver:

Mange tak... :)

velkommen til
håber at du bliver glad for at være herinde.
hvis du har regelmæssig menstruation kan du tage en ægløsnings test mellem 12-14 dagen efter 1 mens dag og graviditet test dagen efter 1 udeblivne mens.
held og lykke med projekt baby.
hilsen natasha

Anmeld

13. oktober 2008

twinboys

Hej og velkommen til siden... Ja jeg behøver jo ikke skrive hvornår og hvorledes også, for det har de andre søde piger jo gjort...

Så jeg vil bare benytte mig af at byde dig hjertelig velkommen til siden og håber at du bliver glad for at være herinde...

Held og lykke med projekt blob...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.