Hej piger 
Jeg er hermed vendt 'frygteligt' tilbage efter en pause fra hjemmesiden! Har bare haft alt for meget fokus på babyplanerne, og der har været mange øv ture med det de seneste månedr.. Men nu har jeg abstreheret lidt fra det 
Meeen, nu skal jeg bruge jeres gode hjælp, endnu engang! Jeg er gået seks dage over tid, har testet med en valmed test og derefter en clearblue.. Valmed har jeg hørt har tendens til at kunne være svagt positiv når den har ligget noget tid, men da jeg tog den igår eftermiddags var den svagt svagt SVAGT positiv efter 4minutter.. Hm.. Men jeg turde faktisk ikke at tro på det.. Så tog jeg en clearblue efter 2 timer (der stod den ku' bruges alle tider på døgnet når man var gået over tid), men den sagde "ikke gravid", men det tog den mere end 3 minutter at frembringe svar - nok nærmere 5 minutter..
Jeg prøver VIRKELIG at undgå at tage for mange teste fordi jeg føler det som nederlag på nederlag, 8 måned i træk!
Meeen, nu vil jeg spørge om der er nogle der har prøvet at clearblue har skrevet "ikke gravid" efter I er gået over, men at I alligevel var gravide? HJÆLP..
Anmeld