VenLaflaxin depot

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

889 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg har igennem det sidste år fået citalopram 40 mg dagligt men er nu kommet på venlaflaxin depot 75 mg med den begrundelse at den skulle give mig lidt mere energi. Er der nogen der har erfaringer med denne medicin - bivirkninger osv? Jeg er i behandling for depression.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld

18. marts 2011

merle2010

dem får jeg, og har fået dem et par år... det er bare de bedste piller jeg har fået, de giver mig mere energi, og mere overskud.. og så kan jeg osse være glad og grine nu har ingen bivirkninger haft, men havde STORE abstinenser da jeg skulle ligge dem på hylden da jeg var gravid... jeg fik sertralin da jeg var gravid, og de var bare ikke gode jeg tager 4 kapsler om dagen 2 morgen og 2 aften... har altid haft det godt på dem.. hvor mange skal du tage af dem om dagen??

Anmeld

18. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg får lige nu kun 1 om dagen men har også kun fået dem i tre dage, så skal snakke med min læge om en uges tid og se om jeg skal op i dosis - men kan det passe at jeg allerede nu synes mit humør er gået i den forkerte retning pga for lav dosis? Tak for dit svar i øvrigt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.