Ja så er det så d. 17 marts og dagen for termin herhjemme.
Jeg har lige fra starten tænkt at jeg nok gik over, for det gør de fleste jo og det har egentlig ikke gjort mig noget og jeg slået mig tiltåls med tanken om at man nemt gik tæt på 14 dage over....
MEN nu hvor vi har nået terminsdagen så ville jeg bare så gerne at hun kom lige NU!
Vi er jo simpelthen så spændte på at møde hende og jeg glæder mig som en sindsyg til at holde min lille pige for aller første gang. Glæder mig til at se min dejlige mand holde hende og ikke mindst at dele vores lille ønske barn med familien.
Min far har fødselsdag d. 24 marts og min mor har inviteret til brunch den 27. og jeg blev så glad da hun skrev at hun havde valgt brunch for så var det nemmere med lillepigen og efter maden kunne vi måske trille en lille tur med barnevognen.... JAAAA det vil mor meget gerne!!
Var ved JDM igår og alt var fint. Hun skød hende til 3500g og sagde at hun stod godt langt nede og fast så det var godt og så sagde hun bare at hvis hun ikke var kommet tirsdag så skulle jeg ringe ind og få en tid... men jeg vil ikke der ind igen jeg vil bare gerne have hende ud til os.
Så nu tager jeg i ikea med manden i aften... måske det virker?
En sidste bøn til mors prinsesse - kæreste lille dejlige lillepige vil du ikke nok komme ud til mor imorgen eller i weekenden vi glæder os sådan til at møde dig!
Andre der er ved at være utålmodige?
Anmeld