Så kom Otto til verden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.037 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

Elvers

Så fik vi endelig vores lille guldklump i armene

Han kom til verden d. 12/3 kl. 6.24 vejede 3660 g og var 52 cm lang  

De første dage har været ret hårde, da han ikke rigtig har kunne få ordentlig fat i mine brystvorter, men nu er vi i gang med suttebrikkerne, og indtil videre går det ret fint! Så vi krydser fingre for, at det kan redde amningen 

Fødselsberetningen må vente lidt til der er mere overskud, men jeg vil da lige vise lidt billeder af "The Otto-man" 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Lilje82

Stort tillykke fra en ny på siden - Hvor er han bare dejlig

Anmeld

17. marts 2011

AnneBJ

Ih stort tillykke med den lille Otto! Hvor er han skøn, og sikke meget "udtryk" han allerede har! 

Anmeld

17. marts 2011

Kit

Stort tillykke. Hvor er han dejlig.

Anmeld

17. marts 2011

piadas

Ih, hvor dejligt!

Stort tillykke - der er da vist babyboom igen!

Anmeld

17. marts 2011

PeruBaby

Tillykke, hvor er han bare fin!

Anmeld

17. marts 2011

Mettemus

Tillykke med ham, han er godt nok fin og dejlig!

Håber i får gang i amningen - det er bare fore ærgerligt at det ikke kører hvis det nu er noget i gerne vil. Har i fået tjekket hans tungebånd? Jeg spø'r fordi jeg har en veninde som har haft samme problem med sin søn, og der viste det sig at hans tungebånd var for kort. De opdagede det efter 14 dage, men der havde han vænnet sig så meget til at bruge suttebrik og supplerende erstatning, at han ikke kan undvære den nu hvor hun gerne "bare" vil amme almindeligt.

Anmeld

17. marts 2011

Elvers

Tusind tak skal i alle ha'

Han er bare skøn, og vi glæder os til at lære ham at kende!

Anmeld

17. marts 2011

Elvers

Mettemus skriver:

Tillykke med ham, han er godt nok fin og dejlig!

Håber i får gang i amningen - det er bare fore ærgerligt at det ikke kører hvis det nu er noget i gerne vil. Har i fået tjekket hans tungebånd? Jeg spø'r fordi jeg har en veninde som har haft samme problem med sin søn, og der viste det sig at hans tungebånd var for kort. De opdagede det efter 14 dage, men der havde han vænnet sig så meget til at bruge suttebrik og supplerende erstatning, at han ikke kan undvære den nu hvor hun gerne "bare" vil amme almindeligt.

Vi var på ammeambulatoriet i går, og der blev tungebåndet tjekket og det så umiddelbart fint ud. Vi skal derud igen i morgen, og der ville der være en ny vejleder, der ville kigge på det igen, så vi får nogle forskellige skøn af det  Vi skulle også gerne ende ud med at brikken ikke skal være der hele amningen igennem, men det skal også nok gå, hvis den skal...

Anmeld

17. marts 2011

Mettemus

Elvers skriver:

Vi var på ammeambulatoriet i går, og der blev tungebåndet tjekket og det så umiddelbart fint ud. Vi skal derud igen i morgen, og der ville der være en ny vejleder, der ville kigge på det igen, så vi får nogle forskellige skøn af det  Vi skulle også gerne ende ud med at brikken ikke skal være der hele amningen igennem, men det skal også nok gå, hvis den skal...

Fint, fint - det var ikke for at virke bedrevidende, men det ville jo bare være ærgerligt hvis det ikke var blevet tjekket.

Held og lykke med det hele i hvert fald. Han er fuldstændig skøn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.