onanere jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Mor Christa

Grynt/Tina skriver:

Altså jeg forstår bare slet ikke at at kvinder (mange i hvertfald) tror de skal blande sig eller bestemme om en mand skal ornanere eller ej  Han må da vel selv bestemme hvad han vil med sin krop. At han ornanere har da ikke altid en skid at gøre med jer eller jeres sexliv. Lad ham dog være.

Grynt

amen to that!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

1977

Profilbillede for 1977
Grynt/Tina skriver:

Altså jeg forstår bare slet ikke at at kvinder (mange i hvertfald) tror de skal blande sig eller bestemme om en mand skal ornanere eller ej  Han må da vel selv bestemme hvad han vil med sin krop. At han ornanere har da ikke altid en skid at gøre med jer eller jeres sexliv. Lad ham dog være.

Grynt

Synes godt om

Ja det gør han da. Lige hvor meget ved jeg ikke, men sålænge det ikke ødelægger min fornøjelse er jeg ligeglad

Anmeld

19. marts 2011

TbCp

Jeg tror simpelthen ikke på at der findes mænd der ikke gør det... det kan jeg bare slet slet ikke tro på....

Og de skal da have lov... eller jeg vil ikke engang kalde det at have lov... for det er der da slet ingen andre der skal bestemme....

Hvor tit de gør det er jo så nok forskelligt...

Anmeld

19. marts 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Jeg tror simpelthen ikke på at der findes mænd der ikke gør det... det kan jeg bare slet slet ikke tro på....

Og de skal da have lov... eller jeg vil ikke engang kalde det at have lov... for det er der da slet ingen andre der skal bestemme....

Hvor tit de gør det er jo så nok forskelligt...

Ha ha ha enig!!!!

Anmeld

19. marts 2011

JustAnotherName

Ja, det gør han da! 

Jeg ved ikke præcis hvornår .....Han sørger nok for at "pleje sig selv", når han ikke risikerer at blive afbrudt! Men jeg ved da, at han gør det...

Anmeld

19. marts 2011

JonTri

Grynt/Tina skriver:

Grynt

SÅ ENIG!!!!!! Det er da privat - selv i et forhold og ik noget man skal blande sig i. Det kan jo ikke sidestilles med sex. Nogle dage vil jeg da også heller fixe det selv... og ville blive tosset, hvis min mand ville begrænse mig i det

Anmeld

20. marts 2011

Mimic

Grynt/Tina skriver:

Grynt

helt enig...

og ja det gør min kæreste... hver dag... det rører mig ikke en døjt... vi har det stadig fantastisk sammen i sengen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.