Hvor stor var dit barn 1måned gammel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.038 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

ChipChap

Så blev min store dreng 1 måned.

Han vejer 6,5kg og er 63 lang, det er vist langt over gennemsnittet . Men han følger fint hans egen kurve

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

AmalieMalle

Liam var 60 lang og vejede 5.510 da han var 5 uger! Han har os hele tiden fulgt sin egne kurve

Jeg syntes at det er skønt at have en lidt stor og robust dreng

Anmeld

17. marts 2011

Tkcuf

Begge mine børn var også større end gennemsnittet.. De må da snart ændre gennemsnittet med alle de store unger der er

Xander var 64 cm og hans vægt fra dengang har jeg desværre ikke skrevet ned, men han var en robust fyr  Det er nu faktisk stadig

Anmeld

17. marts 2011

ChipChap

AmalieMalle skriver:

Liam var 60 lang og vejede 5.510 da han var 5 uger! Han har os hele tiden fulgt sin egne kurve

Jeg syntes at det er skønt at have en lidt stor og robust dreng

Nu har jeg ikke prøvet at have en lille baby , men en stor baby er ikke så skrøbelig, end en lille bebs - tror jeg da  .
Store bebser ser i den alder (måned) ældre ud end de er, har tænkt på om jeg får vrøvl med hans autostol, sådan som han følger sin egen kurve.

Anmeld

17. marts 2011

ChipChap

Dusty skriver:

Begge mine børn var også større end gennemsnittet.. De må da snart ændre gennemsnittet med alle de store unger der er

Xander var 64 cm og hans vægt fra dengang har jeg desværre ikke skrevet ned, men han var en robust fyr  Det er nu faktisk stadig

64 som en måned gammel, er da også flot , vægten og længden har nok fulgt hinanden meget godt

Anmeld

17. marts 2011

TbCp

1 md. gammel var Liva 51cm og 3525g.... men hun vejede så også kun 2670g ved fødslen og var 48-50cm

Anmeld

17. marts 2011

ChipChap

TbCp skriver:

1 md. gammel var Liva 51cm og 3525g.... men hun vejede så også kun 2670g ved fødslen og var 48-50cm

nååårh en lille størelse

Anmeld

17. marts 2011

TbCp

ChipChap skriver:

nååårh en lille størelse

Ja hun var en bette en Men kom også 5 uger tidligt

Anmeld

17. marts 2011

AmalieMalle

ChipChap skriver:

Nu har jeg ikke prøvet at have en lille baby , men en stor baby er ikke så skrøbelig, end en lille bebs - tror jeg da  .
Store bebser ser i den alder (måned) ældre ud end de er, har tænkt på om jeg får vrøvl med hans autostol, sådan som han følger sin egen kurve.

Selvfølgelig er store baby'er også skrøbelige, men de kan "holde" til lidt mere (:

Altså vi bruger stadig baby autostolen, på øverste hul eller hvad det nu hedder, hehe.

Og jeg vil mene at han sidder som han skal. Han er nu  2 månder, vejer nok omkring 6,3 og er nok omkring 62-63 lang (:

Anmeld

17. marts 2011

Tkcuf

Ja han er noget af en basse dreng.. Han bruger str 74 men mest 80 i tøj nu- og han er kun 4 mdr.. Men han følger sin egen kurve fint..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.